Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Mä päätin et sit ku tulee ne kovimmat kivut ni saa mies jäädä niiden kans ja mä otan hatkat
mä oon "kärsiny" jo ihan tarpeeks
vitsi vitsi 
Onnea hurjasti touhotin :)Onneks tosiaan tuli sanottua, tää neiti tuli nimittäin sellasella vauhilla et oksat pois. Kalvot puhkastiin 14.00, eka kunnon supistus 14.14 ja neiti synty 14.44. :O
Jotain satunnaisia kivuttomia mahan kovenemisia, välillä jomotusta kohdunsuulla, siinäpä ne.. Sit ku mulle on tullu oikein mukavat synnytyspelot nii ei paljoo auta kun tuntuu et ei edisty mihinkään tämä Liikaa on aikaa vaan miettii tulevaa synnytystä.. Pelkopolin kautta pääsin käymään nyt tarkistuksessa 39+0 edelleen kiinni, ei pehmenemistä ja vielä 2cm kohdunsuulla.. Lisäksi tosin varmistui että poikahan siellä köllii
painoarvioksi tuli 3400. nyt viikkoja 39+5 ja taitaa käydä niinku pelkäsinki et mun tuurill menee yliaikaiseksi
miten te muut jännittäjät saatte pysymään ajatukset kasassa? Innoissani pientä rakasta odotan saapuvaksi mutta miksi oi miksi ei synnytystä voisi vaan skipata
Pitäis vissiin uskoo et ei oo poika häädettävissä, ainoo mitä tullu tänään niin harkkasupistuksia hyvin lyhyt kestoisina.