Synnytystä ennakoivia oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mju82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hahaha.. Luultavastikki, no on tässä 12 päivää viel vuokrasopimusta :rolleyes: Eipä se esikoinenkaa mitää ilmotellu ennen kun päätti et nyt tullaan :D

Eilen ja tänään on näin illalla tullut ihan järkyttävän kipeetä.. Ottaa tuonne kohdunsuulle ja tosiaan kestää yli tunnin helposti tuollasei kummalliset kivut, ei oo mitään jomotusta vaan nimenomaan sattuu nii hitosti että voisin itkeä aina kun sellainen tulee .. Mietin vaan voiko nuokin olla supistuksia ? Esikoisesta oli ihan erilaisia niin en oikein tiedä mutta tosiaan kipu on ihan sietämätöntä :(

Kyllä meinas riemu revetä ku olin supistellu käyrillä säännöllisesti lukemia 30-45 ja ne oli jo tosi kipeitä. Sit kätilö totee et jaaha, nyt pitäis saada viel voimakkuutta näihin. Joo näin on!

Mä kun olin käyrillä, niin tuli muutama supistus (sillon tällön) mutta ei ollu kyl kivuliaita vaikkakin olo tuntui huonolta juuri silloin ja mulla lukemat kans tota luokkaa. Ja mä kun oon kuvitellut että mulla on alhanen kipukynnys :o

Noita supistuskäyriä ei voi verrata keskenään! Siihen vaikuttaa missä kohtaa ne läpyskät on, miten paljon on rasvakerrosta välissä jne. Ei kuulemma edes saman henkilön eri synnytysten käyriä ole luotettavaa verrata toisiinsa. Niistä näkee vaan sen että nouseeko käyrät vai ei ja supistuksen pituudesta ovat kiinnostuneita myös.

Ne supistuskäyrät ei kuulemma oo verrannollisia eri ihmisten kesken, kun riippuu niin monesta tekijästä, miten ne sinne piirtyy. Joillakin ei piirry käyrille mitään, vaikka ois synnytys täydessä käynnissä. Mulla myös keskiviikkona oli käyrillä useampi noita 45 huippuisia suppareita, mutta ei nekään kipeitä vielä olleet, napakoita vaan.

Eilen tuli eka säännöllisii supistuksii 11 min välein ja sit tiheni 8 min,mut loppu taas ku seinään :( Ronsu ollu vähä vaitonaisempi :(

Ballonki irtos kivuliaasti illalla n.klo 23. Nyt on tullut yön aikana verta ja limaa. Katotaan puhkotaanko tänään kalvot ku ei supista ollenkaan.

Täällä ollut aamusta / aamuyöstä supistuksia... Alkuun 10min, kävi välii 5 min ja nyt taas 10min välillä ... Saa nähdä jatkuuko, on kyllä kivuliaita, samanlaisia kuin ekassa synnytyksessä.. Eka lähti käyntii 40+3 vesien menolla, nyt menossa 40+2 ja supistuksia tulee, vedet ei oo menny..

Niin toivon!! Kunhan nää supistukset nyt etenis kunnolla! Jännittää vaan kun kuulin et kättärillä on sulku.. En oo ite soitellut vielä mihinkään mut näin tuolta Fb:n helmikuiset ryhmästä.

Mä kans kättärille sit menos synnyttää, ja mietinkin mitä sit teen jos ei sinne pääse!? Onks Naistenklinikan synnäri jo käytössä?

Kyllä kai ne ottaa naistenklinikalle jos on tilaa mut sinne ohjataan ensisijaisesti "erikoistapaukset".

Kättäriltä ohjataan Naikkarille, jos tilaa on, mutta se on tosiaan ensi sijaisesti tarkoitettu monikkoraskauksille ja muille erikoistapauksille. Jos sielläkään ei oo tilaa, niin sitten ohjataan joko Jorviin tai Porvooseen. Toivon kyllä todella, ettei itse tarvitse Helsingin rajojen ulkopuolelle lähteä, kun h-hetki koittaa...

Takaisin