Synnytystä ennakoivia oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mju82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onneks tosiaan tuli sanottua, tää neiti tuli nimittäin sellasella vauhilla et oksat pois. Kalvot puhkastiin 14.00, eka kunnon supistus 14.14 ja neiti synty 14.44. :O
Onnea hurjasti touhotin :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Huhhuh mikä vauhti tytöllä ollu touhotin :D
ihan varmaa hyvä et oli sitten käynnistys ja olitte siellä, ei varmaan ois kotoa kerenny ees sairaalaan tuolla vauhdilla :D

Entäs sit jos mitään oireita ei ole?:wideyed: Jotain satunnaisia kivuttomia mahan kovenemisia, välillä jomotusta kohdunsuulla, siinäpä ne.. Sit ku mulle on tullu oikein mukavat synnytyspelot nii ei paljoo auta kun tuntuu et ei edisty mihinkään tämä Liikaa on aikaa vaan miettii tulevaa synnytystä.. Pelkopolin kautta pääsin käymään nyt tarkistuksessa 39+0 edelleen kiinni, ei pehmenemistä ja vielä 2cm kohdunsuulla.. Lisäksi tosin varmistui että poikahan siellä köllii:love7painoarvioksi tuli 3400. nyt viikkoja 39+5 ja taitaa käydä niinku pelkäsinki et mun tuurill menee yliaikaiseksi:shifty: miten te muut jännittäjät saatte pysymään ajatukset kasassa? Innoissani pientä rakasta odotan saapuvaksi mutta miksi oi miksi ei synnytystä voisi vaan skipata :p

Lily nauti oireettomuudesta :) mä toivon että tämä ei kiusaisi vaan tulee kun on tullakseen sitten sen kummempia valmistelematta :)
Tee kaikkea sellaista mitä et vauvan kanssa voi tehdä lähde ostoksille ja osta jokin ihana juttu vain itsellesi, vaikka jalkojen kuorinta, käy hierojalla, kosmetologilla mitä vaan mikä hyvältä tuntuu.
Luota omaan kehoon ja hormoneihin, kipu on varmasti infernaalinen mutta a.) se ei ole jatkuvaa b) sillä on tarkoitus c.) hormonitoiminta potkaisee käyntiin ainutlaatuisella tavalla ne suojaa kipuaistimuksen lamaavalta vaikutukselta d.) olet taitavissa ja turvallisissa käsissä ja e.) kipua voi lievittää monin keinoin

Täällä edelleen kärvistellään ballongin kanssa...ei nää kyllä täältä tule prkl...

Onpas ne itsepäisiä :/ sä oot niin hyvä koti niille ettei ne halua tulla ulos kylmään

Toivotaan Sanna että pian alkais tapahtua! Eiköhän sulla ole huomenna jo pojat kainalossa :)

Eiköhän ne Sanna kohta ota sitten pillerit kehiin ellei ballonki riitä. Tai sit suoraan oksitosiiniin. Hang in there! :)

Tänään lääkäri teki kyl niiiiin kivuliaan sisätutkimuksen että, aattelin et jospa se vähän auttais synnytyksen kanssa.. :thumrightNo kävely vaan teki kipeetä vähän aikaa.. Ei ees limakalvot suuttunu.. Sit Oon kävelly kaupungilla ja s kävin saunassa ja sai tuo mieski hoitaa tehtävänsä, mut ei niiin mitään.. :shifty: Pitäis vissiin uskoo et ei oo poika häädettävissä, ainoo mitä tullu tänään niin harkkasupistuksia hyvin lyhyt kestoisina.

Ehkä nyt sit unohdan koko synnytyksen, ois kyl ihan kiva jos tää tuolta pian tulis, mummi nukkui eilen pois ja hautajaiset ois alustavasti suunniteltu viikko la.n jälkeen.. pääsisi sitten sinne itsekkin, ei ihan uunituoreen vauvan kanssa uskalla lähtee kun kaikkee pöpöä liikenteessä :pale

Takaisin