Synnytystä ennakoivia oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mju82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Synnytys käynnistetään tänään tai huomenna!!! Nyt osastolle odottamaan, synnäri on täynnä. Kohdunsuu kahdelle sormelle auki alle sentti mittaa. Lapsivettä vähänlaisesti ja kasvu selkeesti hidastunut, vain n 150g kahdessa viikossa. Vauva "joutuu kompensoimaan" jo jotain... Ihan kaikkea en ymmärtänyt. :D Nyt kyllä jänskättää ja on KARSEE NÄLKÄ! Söin yhden voileivän kotona puol ysiltä.

Äpolil käyty. Nyt on menos rvk 37+5, kohdunsuu täysin kypsä ja 3 cm auki!

Jos tyty ei itse päätä aiemmin tulla, niin käynnistys kalvojen puhkaisulla ma klo 9!

Jännittävää, ihanaa ja samalla äärimmäisen huojentavaa, ku tietää takarajan siihen koska lantion kipu ja tuska alkaa vähitellen helpottaa.

Tiada, tää on tosi turhauttavaa nyt kun on pelännyt ennenaikasta ja nytku vois hyvinki tulla ni ei. :(

Mikä tänään oikeen on kun niin moni synnäri on täynnä?!? Mullakin olis käynnistetty jo tunteja sitten jos olis vapaa synnytyssali. Nyt ootellaan ja tuskin tehdään tänään muuta kuin otetaan käyriä.

Nyt sain tiedon että aamulla aamupalan jälkeen siirrytään synnytyssaliin ja puhkastaan kalvot. :) Tänään otetaan käyrät pariin otteeseen vielä. Eli nyt vaan odotellaan. Mies on aivan täpinöissään, tuskin saa nukuttua ens yönä! :D Oon yrittänyt patistaa häntä edes syömään jotain kun ei ole edes lounasta syönyt mutta ei kuulemma pysty!

Saatan kysellä nyt tyhmiä, mut miks Janna sulla käynnistetään nyt? Onko raskausmyrkytys todettu? Oon kyllä seuraillu viestejäsi, mut en nyt jostai syyst tajuu... :D

Mullakin LA tänään. Just saattelin julkisilla ja jalan tytön ja sen tanssikaverin balettitunnille toiselle puolelle kaupunkia. Hiukan on jengiä täällä huvittanut, kun kyselevät, että koskas sä nyt sitten synnytät ja mä vastaan, että tänään. :grin

Tai sit en. :shifty:

Puoli päivää oon siivonnut. Pesin keittiön ja kylppärin, imuroin ja kuurasin lattialistat, ovenkarmit ja ne sellaiset verholistat (tai mikä ikinä onkaan oikea termi niille verhokiskoja peittäville levyille). Onneksi ei ollut mies kotona. Ois heti tullut komento joko alas tai ylös sieltä riippuen kumpaa hommaa oisin ollut tekemässä.

Tänne studiollekin tultiin puolijuoksua, kun meni aikataulu vähän tiukille myöhässä olleen bussin takia. Lopputulos: Ei sen kummempaa, kuin että Turbolla on joku ihan oma tanssitunti tuolla menossa eikä se kyllä oo balettia vaan enemmänkin jotain breikin ja irkun sekoitusta. Hilipati-pippan-hei! Yo!

Mulla olis mut nyt en enää jaksa. Kohta suunnitella sänkyyn menoo, et jos sais vaikka sen muutaman tunnin nukahettua jossain vaiheessa et jaksaa huomenna :) Tiedän et kun meen sänkyyn nii pyörin siellä ainakin sen 4 tuntia ennen unta.

Takaisin