Synnytystä ennakoivia oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mju82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tsempit Minni, Touhotin ja Sanna käynnistykseen!

Just tulin saliin, sen verran on ruuhkaa et joudutaan hetki venaan. Käyrät otettu ja kohdun suu 4cm auki. Kalvojen puhkasulla siis mennään kuhan joku kerkee puhkasta. Lounasta ootan minäkin ja toivon et saan sen ensin syödä, aikasemmin kalvojen puhkasusta on menny 10min kun homma on täydessä käynnissä niin ei varmaan pysty sit syömään..

Täällä eilen taas verenpaine piikkasi ja selkä ja vatsakivut olivat kiusana koko yön, mikään asento ei ollut hyvä 10 minuuttia pidempään.
Paine käväisi 100/137 ja laski jo 30 min jälkeen tasolle 80/120 tänään neuvolassa otin puheeksi tuon mutta kuulemma ei edelleenkään kannata välittää kun pissa puhdas eikä turvotuksia eikä muita oireita kuulemma on mun kropan tapa valmistautua koitokseen, vauva himpun alle 3 kg syke hyvä. Painoa alkupainoon nyt 13.2 kg lisää.
Yö meni kylkeä kääntäen 5 min välein joten tänään taitaa uni tulla :)
Vauvan pää alhaalla mutta liikkuu ihan pienesti ja kätilö sanoi any day tulee lähtö joten nauti nyt ja tee sitä mikä hyvältä tuntuu ;)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Kyllä tää oottelu on ärsyttävää! Kätilö kävi vartti sitte et jospa tässä välissä hän sais ne kalvot puhkastua.. No minä kysyin et mites se ab tippa streptoon? Hän kertoi ettei ole perehtynyt mun asioihin ja papereihin ollenkaan ja syömäänkin pitäs joutua. Jatkoin että kun on ollu noi aikasemmat synnytykset nopeita ki ettei tulis kiire.. Ni sit hän tuumas jotta eipä tehä viel mitään, hän lähter syömään ja kattoo paperit ja sit aletaan hommiin.. Hän aatteli että oot ens synnyttäjä ja täyä tehään vuorokausi.. Joop.. Noh, onneks sain suuni auki vaikka kyllä tää oottaminen vituttaa. Salissa oltu jo kohta puoltoista tuntia ja ruokaa kummempaa ei oo tapahtunut.. :/

Kyl tää ballonki on kyl ikävä kapistus kun laittaa näitä supistuksia tulemaan. Pirun kipeetä puuhaa tämä on! Onneks sain hetken torkuttua...

Kyllä meinas riemu revetä ku olin supistellu käyrillä säännöllisesti lukemia 30-45 ja ne oli jo tosi kipeitä. Sit kätilö totee et jaaha, nyt pitäis saada viel voimakkuutta näihin. Joo näin on!

Takaisin