Synnytystä ennakoivia oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mju82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo mieki haluun tommosen nopsan synnytyksen kiitos, toki ois ihan kiva keretä sairaalaan kans. Kyllä tuo neuvolatäti lohdutti et sitä ite kyllä tuntee kun on oikeesti aika lähtee sinne sairaalaan..

Hurjasti onnea mmm ja tsemppiä muille tohinoissa oleville ;)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

On taas niiiin rauhallinen vauva masussa että.. Mitähä se taas meinaa siellä.. Jokunen liike on kyl tullu mutmut ihan alan epäillä
Mitä varten siellä nyt lepäillään.. Iltasinhan tuolla kyllä on aikamoinen show ennen kun nukkumaan käyn. Ulkona kävin taas esikoisen kanssa kahlaamassa lumessa ja rakennettiin lumiukkoa, ei niin pienintäkään vaivaa.. >.< :D jumppapallolla istuksin pitkin päivää, mut eipä juuri mitään tääkää enää aiheuta. No huomenna äitipoli,
Jännittää kyllä vähän se painoarvio ja synnytystapa-arvio ja et joko on paikat alkanu valmistautumaan.. Esikoisesta olin 2cm auki näillä viikoilla eikä sillo ees tullu harkkasupistuksii, luulis et nyt olis jo kohdunkaulaki aika hyvin alkanu kadota. Jännäks käy, ei niiin malttis enäää

Tämä mamma lähtee vihdoin ja viimein viikko sitten luvattuun käynnistykseen. Synnärillä pitäisi olla 9.00 mennessä. Viime päiviin asti olot ollut ihan hyvät, mutta viikonloppu sen verran tuskaa, että ihanaa päästä tositoimiin. Mulla on alaselkä, pehva, lantion luut, häpyluu, istuinluut ja reisien takaosat ihan hellinä. Näillä kivuilla en kyllä synnytä ilman kunnon troppeja.

Saa nähä, oonko yhtään enemmän auki. Viikko sitten olin 3cm, joka tarkoittaa ettei ainakaan pillereitä tarvi syödä.

Tsemppiä minni! Täällä pitäs olla 11 aikaan polilla ja siitä käynnistykseen. Jännittää niin pirusti!! Mulla kanssa viikko sitte kaula kadonnu ja 3cm auki joten kalvojen puhkasulla mennään. Aikasemmin se on mulla toiminu hyvin, käynnistäny synnytyksen n. 10min päästä.. :O

Tsemppiä MinniV ja Touhotin! Täällä kans synnärille klo 9 ja aloitetaan kypsytys ballonkilla ellei viikonlopun aikana ole tapahtunut mitään avautumisia (epäilen). Tämän jälkeen päästäisiin täälläkin kalvojen puhkaisuun :) Ehkä jo huomenna ois muksut sylissä <3

Ihanaa naiset! Tsemppiä kaikille loppurutistukseen! Eihän näissä täpinöissä meinaa kutimet pysyä käsissä!

Takaisin