Synnytystä ennakoivia oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mju82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä en ainakaan oo synnärillä.. Tosin vessassa käynny nyt ainaki 3 kertaa lyhyen ajan sisään ja pissalla?:O mitä ihmettä? Ronsu on kauheen levoton ei millään meinaa pysyy paikoillaan ja supistus plus pikku ronsu on aaaika kiva yhdistelmä :D kauheen paineen tunne ois alakerrassa..

Tsemppiä synnytykseen mmm! Ja kaikki muutkin jotka alko jo siihen malliin oireilee.

Täällä vaan mahassa möyritty nyt muutama päivä entistä vilkkaammin. Ei mitään hajua mitä siel touhutaan. Välillä muljuaa alhaalla ja ylhäällä yhtäaikaa. En sit tiiä voiko tää levottomius jotain enteillä kun suht rauhallinen maaukki ollu tähän asti.

Tyttö syntyi 00:53. Osastolla oltiin alle tunti, olin 9cm auki kun saavuttiin.. Ja koko synnytys 3,5h vesien menosta. Ei epiduraalia, mutta ei myöskään repeämiä, ilokaasulla ja pudendalilla mentiin. Tosi erilainen kokemus kuin esikoisen kohdalla, ja siis mä voin jo nyt istua. \o/

Paljon onnea mmm pienestä tytöstä ja nopeasta lempeähköstä synnytyksestä!

• Tykkään
Reaktiot: mmm
Tuo kuulostaa niin tutulta Mmm, minun synnytykset on menny samaan malliin. Toivottavasti tämä viimonenkin ;) Onnea teille!

Onnea mmm, mulle kans sit yks tuommonen nopea synnytys kiitos! :)
Semlalle tsempit!

Manna, syn kirjoittus olis voinut olla ihan mun näppikseltä (taas)! Täällä on kans ollut vaavi kauhea möngertämään pari päiväää vaikka yleensä on hiljaisempi. Mitähän se tuolla puuhailee? Välillä paine alhaalla on kova ja maha on ihan olemattoman pieneksi mennyt, välillä se taas on ihan ylhäällä (samaan aikaan silti alhaalla, täh) ja ottaa vauhtia kylkiluista. Sain toissapäivänä mahasta hauskan kuvan, maha on ihan kun kolmio joka seisoo sillä kärjellään, normaalisti on oikein päin oleva päärynä. Ai mikä möngerrys... Tän ei kyllä ihan vielä tarvis syntyä, tai jos meinaakin niin mielellään heti tänään tai huomenna (ei kyllä tunnu yhtään siltä). Mies on koko ensi viikonlopun kaverin polttareissa 100km päässä, sieltäpä ei äkkiä lähdetäkään jos tämä päättäisi tulla. Ja kavereiden häihinkin pitäisi päästä vielä 39+ viikolla! Ei mulla oo aikaa nyt lähteä sairaalaan :grin

Takaisin