Synnytystä ennakoivia oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mju82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huisia mmm tsemppiä kovasti yritä keskittyä kirjaan tai leffaan niin uni saattaa tulla itsekseen :)

Mä näin viime yönä sellaista unta että synnytin ja että vauva oli valtava n 10 kg ja hirvittävän ruma unessa muistan elävästi että mun teki ihan pahaa katsoa sitä.. Toivottavasti ei ollut enneuni...

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Iik! Täällähän on äksoniä kerrakseen. Tsemppiä Ruppuruusa, Tiada & mmm!

Täällä tulee vaan edelleen limatulppaa, nyt on vaan värikin jo vaihtunu rusehtavaks.. Supistuksiakaan ei ole näkynyt tiistain jälkeen. Menin lukemaan juttuja tuosta lapsiveden vähyydestä, ja sitä tosiaan on aika vähän minulla :o alkoi pelottaa että vähenee lisää ja tulee ongelmia. Silläkin ois ihan hyvä et ymmärtäs tulla ite ulos, tosin aika monilla oli käynnistetty rv 37-38.

Huhhuh, nyt alkaa kyllä oikeasti jännittää kun noin monella on jo synnytys käsillä! :nailbiting: Koskahan sitä ite on tuossa tilanteessa :woot: Tsemppiä kovasti kaikille teille synnyttämään lähteneille! :gen014

Mä jännään enemmän muita kuin omaa lähtöä en vieläkään oikein osaa jännittää :/

Mulla on tosi vahva myötäelämisen taito kyllä! On ahdistanut ja hengästyttänyt, mutta nyt ihan yks kaks alkoi ilma kulkea! I can breath! Ja tässä sohvalla kun istun niin vatsa rellottaa ihan eri mukavasti reisien päällä. En uskolla ääneen sanoo, mutta voisko olla, että eräs pieni ois laskeutunut...?

Kävin kaverii moikkaas tänää ja se sano et maha laskeutunu. En vaan kyllä ite osaa kattoo tai huomaa et olis jotenki erillainen!?!?

Onko sulla mmm supistuksia vielläkään? Ja eiks se ollu et 12 tuntia vesien menosta pitäis ainakin käydä synnärillä näyttäytymässä? Jos ei supistele, nii äkkiä nukkuun et jaksat tulevat koitoksen.

Jos vedet normin väristä!! Kannattaa soittaa... Ka sit vaikka nukkua jos pystyy, että jaksaa sitte!

Mmm soita kerro vedet meni ei supista ja kirkasta eikä verta niin ne tod näk pyytävät aamulla sinne ellei nyt sitten supistukset ala voimistua mutta äkkiä lepoa molemmille :)

Siis joo ihan normivedet oli, että kahdeksalta aamulla viimeistään pitäisi mennä. Mutta tottakai nyt tulee jo supistuksia, ei ne pahasti perässä tulleet noista vesistä, niin pitäisi jotenkin arvioida kausnko näitä oikein sietää. Vielä menee ok muttei välttämättä kovin kauaa. Noh, katsellaan ja kellotellaan hetki

Voi hitto täällähän tapahtuu :happy093mmm ei muuta ku molemmat koittaa nukkua ni jaksatte sitte pusertaa :happy: hihiiiii jänskää :excited001 tulihan sitä ääniä tähänki päivään :smiley-bounce013 nyt vaa ootellaan kuka saa eka helmivauvan :joyful:

Tsemppiä kovasti kaikille! ! :thumleft

Täälläpäs on monella jännät paikat! :)

Takaisin