Synnytystä ennakoivia oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mju82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt se sit vähän mylläs mut tekee kipeetä selästä ja istuminen sattuu.. Nytkö se lähtö sit tulee? Käääääk.. Pakko kai se on soittaa,mut veikkaan et sielt vastaa taas elämäänsä kyllästyny kätilö ja käskee rauhottuu :D

No mut on ainakin sitten ammattilainen arvioinut tilanteen ja jos se ei sua ota näytille ja muksu syntyy kotiin, se on sit sen vika :)

Joo mä vissiin synnytän sit kotiin..siel oli tosiaan semmonen elämäänsä kyllästyny kätilö,joka oli sit sitä mieltä ettei tää mun selkäkipu liity raskauteen millään tavalla.. Kehotti hakeutumaan huomenna terveyskeskus lääkärille..sanoin kyl et mul on paineen tunnetta ja tuntuu et vauva ei oo liikkunu,mut meni toisest korvast sisää ja toisest ulos.. Paineen tunne kuulemma kuuluu asiaan.. Ja kumminki liikkeitä oon tuntenu ettei tarvi mennä näytille..

Muokattu viimeksi:
No on kyllä. Synnytysvastaanotolleko soitit? Kyselikö edes mitään muita oireita tai mahd.syitä kivuille? Multa on kysytty esim.oonko kaatunut tai sattunut muuta, oonko rasittanut itteä liikaa ennen kipujen ilmestymistä?

todella inhottavaa jos kohtaa tollasta kohtelua. Vaikka raskaus, synnytys ja muut on heille arkipäivää, niin meille se on jännittävää ja ainutlaatuista. Tsemppiä tiada!

No, oli kyllä tympeää kohtelua ja vielä sunnuntai-iltana, kun ei oo ees mitään vaihtoehtoisia tahoja, joihin vois olla yhteydessä. :bored:

Kättäripä hyvinki.. Joo kyl se kyseli oonko kaatunu ja sanoin etten oo.. En tiiä ei oo kipu vielkää helpottanu,mut vauva alkanu touhuumaan.. Ei mulla pala kiinni ton kättärin kans..

On kyllä uskomatonta, etteivät ottaneet näytille jos toinen on noin kipeä!!! :confused: Auttaiskohan mitään jos soittais päivystykseen, vai sanooko ne siellä vaan että olla synnärille yhteydessä? Mulle ainakin tulis tuollaisesta kohtelusta turvaton olo :sad001

Ihme touhua siellä tiada. Mut yhtään jos alkaa edes epäilyttään, niin menet vaan sinne. Pakko niitten on sillon ainakin kattoo tilanne. Ja kivut jos yltyy niin ambulanssin soitat.

Mä oon nyt tuskaillu noitten kipujen kans tovin ja siis ne ei helpota missään asennossa,mutta täytyy kestää..

Sinne ei saa noin vaa mennä ku pakko soittaa eka.. Soitan huomen neuvolaan ja jos nää kivut tästä pahenee nii sit soitan uudestaan ja suurentelen asioita :)

Tiada, soita sit suoraan häkeen jos et saa tuolta apua. Jos siis nuo on vaa sitä mieltä ettei oo raskaudesta johtuvaa.

Oot varmaan jo ottanu panadolia ja koittanu käydä kuumassa suihkussa. Jos nääkään ei helpota niin sitten soitat tosiaan häkeen, niitten on pakko ottaa sen kautta tulevat.

Takaisin