Synnytystä ennakoivia oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mju82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Paikkakuntakohtaista tuokin. Täällä reilut 20 000 asukasta joten pienen kaupungin etu oisko se, että mieluummin selvitellään mikä vaivaa. Joskus myös tuntuu, että ensisynnyttäjää ja uudelleen synnyttäjää vähän liikaa erotellaan toisistaan. Minäpä näytin närhen munat niille kun synnytin esikoisen syöksyllä :p

Käyrillä ollaan ja kätilötki oli huolissaan tost vauvast..pienesti iski paniikki et mitäs nyt..noh ananasmehuu saatu ja sykkeet lähti hienosti nousuun,mut liikeitä ei tunnu

Tiada, hyvä että pääsit sinne ja toivottavasti vielä ultraavat. Toivottavasti vauvalla kaikki kuitenkin hyvin!

Tiada, hyvinhän on nyt alun jälkeen tullut vaihtelevuutta sykkeeseen! Mehu autto näköjään. :) Toivottavasti vauva herää torkuiltaan ja aloittaa kunnon rumban. :)

Voihan vauhtivauvaa! Mies oli niin huolissaan aamulla kun töihin lähti vaikka mä yritin selittää, et noi supistukset on hyvä juttu vaan... Se sano niin ihanasti, että pysyis tän tammikuun sisällä vielä niin ei ois niin kriittistä <3
Äsken se soitti ja käski kävellä tietä pitkin jos käyn kaupalla. Mulla on tapana oikoo ja porkata hangessa ja kiivetä penkkojen yli...

Hyvännäköistä sydänkäyrää nyt. Ainakin reaktiivista. Jos noi supistukset tosta lisääntyy tai vauvan olotila huononee ni kait varmaan voikin ronsu olla kohta sulla kätösissä :)

Muoks: mut hieno juttu et pääsit käyrille ja oot nyt heidän hoivissa!

Me käytiin äsken miehen kans kaupassa ja ei jeesus ois varmaa pitäny jäädä taas kotii... ensin sain hirveet kilarit ku ei ollu kardemummaa putkilossa vaan pussissa :facepalm: ja sit ku mun lempi viiliä ei ollu :banghead:
siis mä en kehtaa mennä enää tohon kauppaan :wtf mies koitti hiimailla siellä niinku ei ois tuntenu mua siinä huonosti onnistumatta, reppana ku toista hävetti :laughing021 nyt sit makaan sohvalla puoli kuolleena ku oli nii rankkaa :dead: ja supistaaki vähä väliä. Jos vaikka söis jotain ku ei muutakaan keksi :hungry:

(Ihania nuo uudet hymiöt) :)

Pyh ja pah lähettävät kotiin! Eikä meinannu eka ottaa ees sitä lapsivesi testii.. Jo on touhua!

No hyvä!
Muoks. Hyvä siis että tarkistavat ja varmaan samalla ultaakin :)

Takaisin