Kertokaas nyt kokeneet tarinoita lapsivesien menosta/tulosta (tai miten se sanotaankaan) eli mitä tapahtui? Tuliko litrakaupalla vai vaan pikkutira? Ummikkona voi alkaa varautua :)
Mulla on tullut "tirahdellen". Eli vähän kerrallaan. Molemmilla kerroilla olin jo laittanut nukkumaan ja epäilin ensin pissan karkaavan. Kun nousin ylös sängystä ja sitä silti vain ropsahteli/pulpahteli lattialle, tajusin että lapsivettähän se.
Ekasta mulla meni pytyllä istuen kaikki kerralla ja sit jatku tiputtelu sen jälkeen kun sitähän muodostuu koko ajan lisää. Toisesta lirahti ensin pikkasen kun istuin sohvalla ja kun nousin seisomaan tuli loput. Mutta ymmärtääkseni on yleisempää et liruttelee vähän kerralla, harvemmin kai menee niin kuin leffoissa et paikoillaan seisten yllättäen on lätäkkö lattialla.
Mä nousin aamukuudelta pissalle ja pissan jälkeen holahti kunnon määrä vettä pönttöön, onneks en ollut kerennyt nousta vielä :) Mut kyl sitä sit valutti sen jälkeen koko ajan, pyyhe jalkovälissä sairaalaan... Kätilö sanoi että se vesi ei lopu kokonaan ennenku lapsi on ulkona, et siihen asti sitä tulee...
Hmm.. itsestä tuntuu että alushousut on viimeisen viikon ollut jatkuvasti märkänä. Osa valkovuotoa joo mutta loppuosalle en ole osannut sanoa selitystä ?
Ja täällä ei ainakaan oo laskiaispullat pahaa oloa aiheuttanut, valitettavasti ! :D Mutta voi persanan vihlominen ja selkä/lonkkakivut ! :/ Totesin muuten eilen että liikunta vähentää ainakin itselläni kipuja :) Enää en arkaile "urheilla" jos sitä nyt tässä jumppapallon kokoisena voi urheiluksi sanoa ;D
AaaaaRggghhhh...teen kuolemaa lattialla sattuu nii perrrkeleesti..tuntuu et paikat repee kohta ja jotenki vauva on ollu normaalii hiljasempi.. Söin äsken karkkia ja pari hassuu potkuu ja muljahteluu tullu,mut jotenki normaalii vähemmän.. Ja tää kakan määrä anteeks kuvailu mut tätä vaan tuleeee..
Mä inhoon niit turhia käyntejä..tässä ei kumminkaan oo mitään tapahtumassa pitkään aikaan ja vauva kumminki liikkunu..oiskoha säikähtäny ku itekki tänää säikähdin..ärsyttäis tossa kelissä lähtee ajaa se 40 km tiet ihan peilijäässä..
Koskaan se ei oo turha käynti jos susta tuntuu et pitäis käydä näytillä. Ja toiseks, jos se kätilö siel puhelimes arvioi et sun pitää lähtee näytille, niin ei se sillon oo turhaa. Ärsyttää se sit enempi jos joudut puoles välis matkaa alkaa synnyttää ja ajat autoa...