Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meidän neiti oli raskausaikana todella vilkas, mut selvästi liikkeet väheni loppu raskaudesta. Joka ilta tuli kyllä perus iltajumpat, mut ei enää nii vilkkaat ku aiemmin. Ikinä ei kuitenkaa tarvinnu liikelaskentaa tehä.Onko teillä ennen synnytystä vauvan liikkeet vähentyneet tai muuttuneet jollain tapaa? Itellä muutaman päivän vauva ollut vaisumpi, kuitenkin laskiessa 10 liikettä tulee aika nopeasti... huolestuttaa kun ollut koko raskauden niin aktiivinen ettei ole kyllä tarvinnut keskittyä siihen että liikkuu tarpeeksi!
Mulla ollu ihan sama juttu tänään! Vauva on muuten toooooooosi hiljainen, mutta tänään on moneen kertaan jumpannuMä taas toivon että liikkeiden lisääntyminen (sellanen jatkuva punkeaminen, ei niinkään potkut) tarkoittais lähestyvää synnytystä. Mulla on muuten ollut tosi rauhallinen bebe koko raskausajan mutta nyt se jotenkin on ihan hepuleissa.
Mulla poika oli toosi rauhallinen koko raskausajan, mut olikohan pari päivää ennen synnytystä kun alko meuhkaamaan enemmän mahassa. Toivottavasti teilläkin olis merkki lähestyvästä synnytyksestä :-)