Synnytystä ennakoivia oireita

Hitsi kun tietäiskin heti kun voisi lähteä :rolleyes: Mullakin tullut siteeseen vähän rusahtavaa limaa ja kipeetä tekee vähän sieltä sun täältä :gen113 Miestä pitää patistaa hieromaan selkää, kun se ei tajua ihan pikku vihjauksia...o_O
 
Sit kun tuntuu, että on pakko saada kivunlievitystä tai edes jotain toimintaa. Mä päätin omalla kohallani, että nyt sattuu niin, että lähen näytille, käskekööt vaikka kotiin sitten, **tana! Olin 4cm auki sillon ja sinne jäätiin.
 
Noin mäkin oon aatellu, siin kohtaa kun ei voi kotona olla niin soitan. Sit lähetään näytille jos ovat sitä mieltä. Meillä kuitenkin vaan n 15min matka niin ei kannata kauheesti ennakoida tyyliin "kun menee tunti matkaan niin mikä mun olo on tunnin päästä.."
 
Onko teillä ennen synnytystä vauvan liikkeet vähentyneet tai muuttuneet jollain tapaa? Itellä muutaman päivän vauva ollut vaisumpi, kuitenkin laskiessa 10 liikettä tulee aika nopeasti... huolestuttaa kun ollut koko raskauden niin aktiivinen ettei ole kyllä tarvinnut keskittyä siihen että liikkuu tarpeeksi!
 
Mulla synnytys lähti käyntiin ilman mitään ennakko varotuksia. Ainut mikä oli niin koko päivän olin tosi väsy ja iltapäivällä meni maha ihan sekasin sittenpä alko supistukset ja reilu puoltoista tuntia myöhemmin oli tyttö sylissä. Saikulle matkaa tunti.. Pitää kirjotella tuonne synnytys osioon tarkemmin mutta että saattaa näköjään yllättää :)
 
Onko teillä ennen synnytystä vauvan liikkeet vähentyneet tai muuttuneet jollain tapaa? Itellä muutaman päivän vauva ollut vaisumpi, kuitenkin laskiessa 10 liikettä tulee aika nopeasti... huolestuttaa kun ollut koko raskauden niin aktiivinen ettei ole kyllä tarvinnut keskittyä siihen että liikkuu tarpeeksi!
Meidän neiti oli raskausaikana todella vilkas, mut selvästi liikkeet väheni loppu raskaudesta. Joka ilta tuli kyllä perus iltajumpat, mut ei enää nii vilkkaat ku aiemmin. Ikinä ei kuitenkaa tarvinnu liikelaskentaa tehä.
 
Okei, hyvä tietää... täälläkin kyllä iltajumpat on tullut normaalisti. Toivotaan että se merkkaa vaan sitä että kohta saan pojan syliin ♡
 
Mä taas toivon että liikkeiden lisääntyminen (sellanen jatkuva punkeaminen, ei niinkään potkut) tarkoittais lähestyvää synnytystä. Mulla on muuten ollut tosi rauhallinen bebe koko raskausajan mutta nyt se jotenkin on ihan hepuleissa.
 
Mä taas toivon että liikkeiden lisääntyminen (sellanen jatkuva punkeaminen, ei niinkään potkut) tarkoittais lähestyvää synnytystä. Mulla on muuten ollut tosi rauhallinen bebe koko raskausajan mutta nyt se jotenkin on ihan hepuleissa.
Mulla ollu ihan sama juttu tänään! Vauva on muuten toooooooosi hiljainen, mutta tänään on moneen kertaan jumpannu :Heartred
 
En ole siis ainoa, nyt on ollut tavallista aktiivisempaa menoa masussa! Yleensä kun riehumiset on ajoittunut ilta ja yöaikaan, niin nyt on ollut pitkin päivää. Väkisinkin sitä miettii että olisikohan nyt merkki jostain.... :)
 
Mulla poika oli toosi rauhallinen koko raskausajan, mut olikohan pari päivää ennen synnytystä kun alko meuhkaamaan enemmän mahassa. Toivottavasti teilläkin olis merkki lähestyvästä synnytyksestä :-)
 
Voisko päänsärky ennakoida mitään? Ekaa kertaa koko raskauden aikana päätä särkenyt eilen ja tänään...
 
Voisko olla verenpaineet vähän koholla, vauvako? Voihan sekin johtua lähestyvästä synnytyksestä, mutta ehkä vähän kaukaa haettua. Seurailehan että ilmeneekö muita outoja oireita tai tuntemuksia.
 
Mulla tuli pääkipeeksi mut vasta salissa ja vaikutti siihen varmaan toksemiaki. Mut seuraile tosiaan...
 
Mulla iski kesken synnytyksen ihan jäätävä närästys.. Koko raskauden aikana närästäny ku kerra, ni täyty sit siihe kaiken muun tuskan lisäks ruveta närästää...
 
Täällä tuli eilen väärä hälytys. Viiden aikaan illalla alkoi supistelemaan ja seitsemään mennessä olo oli jo sen verran epämukava että otin pari parasetamolia. Ja siihen se sitten jäikin :/. Supistuksia tuli harvakseltaan sen jälkeenkin, mutta ei mitään kunnollista. Sain yön nukuttua kunnolla (mikä on tietenkin hyvä!) ja tänään ei sitten ole tuntunut juuri mitään. LA on toki vasta lauantaina, mutta enpä olisi pistänyt pahakseni vaikka vauva olisi päättänyt jo syntyä :D

Se hyvä tässä oli kuitenkin, että mies oli eilen illalla niiiin ihana ettei tarvitse yhtään epäillä osaako se olla mun tukena synnytyksessä :Heartpink
 
Täälläkin LA on lauantaina ja ainoa mahdollinen oire on tuo liikkeiden vähentyminen. Kaulaa ei tosin ollut jäljellä kuin reilu 1cm että jotakin hyötyä ehkä harkkareista ollut. Haluisi vaan pienokaisen jo syliin. :Heartred
 
Takaisin
Top