Synnytystä ennakoivia oireita

Voi kun tapahtuisi tuommoinen yöllinen seesam avaudu ihme :)
Nuo kipeet supistukset eilen oli niinkuin joku olisi ensin lyönyt pesäpallomailalla alaselkään tai reisiin ja antanut sen jälkeen sähköiskuja selkään ja reisiin, selinmakuulla ctg käyrässä nämä vielä jaksoi mutta kylkimakuulla alaselän kipu meinasi viedä huomiota hengittämiseltä.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Noniin! Kättärillä käyty yliaikakontrollissa(41+5)eka tunniks käyrille ja vauva todettu ultralla melkein 4kiloseksi ja lapsivettä liian vähän. Samantien alkoi käynnistys ballonkilla, jonka laitto ei tuntunut missään.. Sit taas käyrille ja nyt jo kotona. Odottelen et pallo tippuu ja supistukset (jotka olleet kipeitä jo klo 5 asti) voimistuisivat. Niin ja vauvan liikkeitä pitää seurata tarkasti. Heti kun pallo tippuu, takas synnärille. Jos ei tipu niin joka tapauksessa huomenna klo 12 takaisin, ja keksitään jotain muuta. Aah, vihdoin jotain äksönii :D
 
Tsemppiä Miss T! Ihana kuulla, että ballongin laitto ei satu... Sillä pallolla munkin synnytys pitäisi maanantaina aloittaa :) Toivottavasti sulla etenee kaikki nopeesti :)
 
Kiitos kaikki ihanat! :) ja Maarit, mä en tuntenut juuri mitään siitä ballongin laitosta.. Kätilö vieressä hössötti et sano heti kun sattuu, lääkäri ei tiedä miltä tuo tuntuu! (ihana mies lääkäri) mä olin vaan että häh..näytti vielä ultralla kuin isoks se pallo tuli. Vauva innostu heti, ja alkoi hirvee mahan heilutus :) nyt tosta laitosta 4h, ja hiljaseks jo vetää noi supparit kovuudellaan ja pitää ihan asento hakee. Mut ballongi on paikallaan vielä.
 
Kiva kuulla Miss T, että vihdoin alkanut tapahtua kun oot kans jo jonkin aikaa saanut kärvistellä ja odotella! :) Paljon tsemppiä sulle! ♡
 
Mä olin sillon lopussa niin uupunu, että mä olin kuorsannu ne pariki minuuttia mitä oli supistusten väli.. :wideyed:
 
Onkohan tämä nyt jo SITÄ, kun mulla oikeastaan koko ajan alaselkä kipeä, eikä Paracetamolit juurikaan auta kipuun. Oon tänään ottanut noita jo 2,5g verran... Vatsa vaan kovettelee välillä niin kuin ennenkin. Soitin jo aamulla synnärille, kun jotain lorahti pönttöön vaikka luulin ettei mulla ole edes pissahätää ja kun pyyhin, niin se neste oli vähän vaaleanpunaista. Sieltä vaan käskettiin seurata vuotoa ja että jos se on lapsivettä, niin sitä pitäis tulla reippaammin siteeseenkin. Lisäksi tuli pieni limaklöntti paperiin...(sori taas näitä limajuttuja:grin:rolleyes:) Ei ole nyt sen jälkeen tullut mitään kummempaa, mutta tää alaselkäkipu ihmetyttää kun ei helpotu lääkkeillä eikä lämpöpussilla o_O Oisko se kuuman suihkun vuoro sitten?:wideyed: Vai saisko jo tunkea ittensä synnärille?! :smug:
 
Naksu, enpä osaa neuvoa. :/ Itselläni tuli eilen se kuuluisa "alapään aivastus" jota jatkunut myös tänään, yön aikana muuttunut rusehtavaksi limaksi. Välillä ilmeisesti supistelee, en tiedä pitäiskö ottaa ässiä käyttöön sitten.. :)
 
Takaisin
Top