Synnytystä ennakoivia oireita

Tsemppiä endorfiinitähtönen ja eka! :)

Alkaa käydä aika vähiin jos tää kaveri meinaa vielä tän kuun aikana syntyä... Tuntuu että kaikki saa vauvan ja mä en! :D Ei nimittäin mitään merkkejä että olis tulossa.
 
Mahtavaa endorfiinitähtönen ja eka! Ja pitkää pinnaa Helenalle ja muille jäljellä oleville :)
 
Hyvin se menee heittäytykää vaan rohkeasti mukaan ihmiskeho on uskomattoman viisas luottakaa itseenne ja kehoonne syntymän ihmeen muistaa ikuisesti ja palkinto on paras ikinä :Heartred huumorintajua unohtamatta jos se helpottaa :)
Nimim. Taisin sarkasmillani herättää muutamia nauruja ( miehen mukaan sanottua )
Olet 1 cm auki (totesin että anuksenikin on enemmän auki) supistuksia tullut alle 5 min välein 4 tuntia ja särkylääkkeet auttoi ihan yhtä paljon kun karkki
My bare ass käytän tätä koko ajan (tens laitteesta) kun supistus sattui vaan reiteen ja alaselkään ja se ei todellakaan auttanut
Se hetki meni jo n 9 kk sitten kun mieslääkäri toista kertaa ottaessaan naperosta verinäytteitä päästä totesi että eiköhän sullekin ois mukavampaa tekemistä sängyssä kuin levitellä jalkoja verinäytteitä varten.



Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mä en nyt tiedä mihin ketjuun tän kirjoittaisin kun lukiessa tuntui että vauvaantuneiden jutut on jo joka ketjussa :grin Laitetaan siis tänne. Käytiin yliaikaiskontrollissa tänään sairaalassa, ja kotiinhan sieltä tultiin niin kun oltiin ajateltukin. Yllätys oli siinä että ilman mitään supisteluita kohdunsuu oli avautunut kahdelle sormelle ja kaulaa enää 1-1,5 cm jäljellä, lääkäri sanoi että ei se yleensä aukea ilman tuntemuksia mutta enkä mä en ole vaan kaikkea pientä jomotusta rekisteröinyt niin hyvin. Pikkasenhan on sellaista jomottelua välillä ollut mutta en mitenkään ole ajatellut että sellainen tekisi mitään kun ei edes satu. Nyt sisätutkimuksen jälkeen sitten sattuukin, en edelleenkään tiedä onko tämä nyt supistuksia vai mitä mutta alaselkä on pikkutulessa ja lääkäri taisi unohtaa kaktuksensa tuonne mun alapäähän... :rolleyes: :grin Toiveena olisi että nyt synnytys käynnistyisi itsellään! Jos ei, tiistaiaamuna käy tiemme sairaalaan ja sit puhkaistaan kalvot tai aloitetaan tableteilla, mutta takaisin ei tulla ilman vauvaa.

Seuraavaksi saunaan ja myöhemmin vielä pieni kävelylenkki, eiköhän niillä nyt aloitella. :wink Leffassakin ehdittiin tänään jo käydä, vikat treffit ennen vauva-arkea.
 
Untuva, täälläkin ollaan edelleen tiukasti yhtenä kappaleena... LA on toki vasta huomenna, mutta olisin kyllä jo ihan valmis synnyttämään!
 
Takaisin
Top