Synnytystä ennakoivia oireita

Mä tästä lähden vielä pikku lenkille hakeen vähän vauhtia oloihin :wink Ärsyttävää vaan että tuntemukset on jo vähän laantuneet, pööööh! :meh:
 
Täällä niin järkyttävät alaselkä ja alamahakivut ettei tiedä miten päin olisi. Taitaa jäädä unettomaksi tämä yö..
 
Mäkin heräsin kerran yöllä siihen että maha oli aivan tulessa. Nousin käymään vessassa ja siihenhän se loppui... Selkäpuolta jomotteli vielä vähän aikaa sen jälkeen. Ääh. Mulla on niin aikomus synnyttää tänään :grin
 
Yöllä ei mitään, nyt taas supistelee. Onhan tässä nyt vielä hyvin aikaa kun porskutellaan vasta 40+4 mutta en voi väittää ettenkö ois harmissani jos käynnistykseen saakka mennään.
 
Perutaan puheet, ei tuu helmikuista vauvaa meille. Ehkä toukokuussa sit jo? Ei täällä saada mitään aikaiseksi, ei yhden yhtä supistusta edes.
 
Täälläkin tukevasti yhtenä kappaleena. Supistelee epäsäännöllisesti niinku eilisiltanaki.
 
Tsemppiä sinne viime metreille jodelie lumihelmi ja muut lohdutuksen sananen ei muakaan supistellut ennenkuin tuli samana yönä lähtö ekan kerran sairaalaan näytille, pisin väli oli 10 min ja tunnissa ne oli jo 5 min välein. Seuraavana yönä kun jäätiin sairaalaan supistukset tuli 2 min välein ja ne alkoi täysin puskista ja varoittamatta


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mulla särkee vatsaa mutta ei tää tänäänkään kyllä tuu.. Katotaan jos juhannukseksi :D
 
Mä oon yrittänyt vaikka mitkä kikka kolmoset että saisi tän pihalle. Ei toimi, ei mikään, joten lopetan yrittämisen. Kyllä se ensi viikolla väkisinkin tulee kun on jo pakko, tavalla tai toisella!

Eniten ärsyttää kun kaikki kyselee että joko oot kypsä tohon mahaan ja ihmettelevät kun sanon että enpä oikeastaan. Olishan se juu kiva saada se vauva sieltä ulos mutta toisaalta, mahaa tulee varmasti ikävä. Raskaus on ollut kyllä niin helppo että sen puolesta ei ole mikään kiire vieläkään. Ja koska helmikuu meni jo, mulle on lopulta aivan sama milloin tämä syntyy. (Tietty olis kiva jos mies ehtisi olemaan ennen työreissua meidän kanssa kotona edes sen päivän-kaksi että sikäli sais tulla aikaisemmin kun vasta joskus 42+3.)
 
Kolme viikkoa supistelut säännöllisen epäsäännöllisesti n. 5-10minuutin välein. Nyt 40+4 ja viime torstaina alkoi kunnon menkkamaiset jomotukset, lapsivettä edellisenä pe eli 39+2 ultrassa vajaa 3cm.

Nyt pe ravasin koko päivän vessassa isommalla hädällä ja yöllä olikin jo niin tyhjä olo, että oksetti. Syömään ei silti pysty ku sitten vasta pahaa tekeekin. La aamulla miehen kanssa tultiin n. 6.30 synnärille kun musta alkoi tuntua et tyyppi tulee kohta väkisin läpi... No eipä tuu näemmä, supistaa ihan pirusti ja noin 5min välein minuutin-kaksi, paikat pehmenneet mutta kohdunsuu vielä kiinni perältä... Edelleen siis laitoksella, käynnistää ei meinata vaan odotellaan... Todennäköisesti laittavat tänään kotiin, mitä en haluaisi koska kumminkin on se puolentunnin ajomatka sit taas edessä jossain välissä takaisin päin ja kun se on aika tuskaa....
 
Tsemppiä Vedonika! Kyllä tuo kuulostais siltä, että säkin pääset pian synnyttämään ja saat vauvelin syliin! :)
 
Huh huh kovasti tsemppiä vedonika.
Tsemppiä myös muille jotka vielä odottelee omaa kääröä kainaloon :-)
 
Takaisin
Top