Synnytystä ennakoivia oireita

Soitettiin synnärille ohje oli kun supistukset on 3 min välein saa tulla.. Nyt on 2 kertaa käyty suihkussa 3 g panadolia taulussa ja supistus iskee reisiin kivuliaimmin.. Tauot on siedettäviä mutta kun supistus on päällä ei musta oo mihinkään


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Tsemppiä mju! Hyvältä alkaa kuulostaa!

Musta tuli äsken supistukset yhteydessä verta, siis ihan kirkasta, ei mitään limatulppaa. Soitin sairaalaan, niin kotona voi vielä seurailla ja jos tulee enemmän tai supistukset tihenee niin sit näytille. Heti puhelun jälkeen tulikin sitten pikainen tyhjennys peräpäästä, joten aika lupaavalta alkaa täälläkin näyttää.
 
Onpas tosiaan ollut tapahtumia täällä! :) Ja minä oon vaan nukkunu mitään mistään tietämättä! Paljon tsemppiä Mju ja Pihlajanmarja synnytyksiin!!! :)
 
Kyllästyttäää. Oon kirjotellu tonne synnärillä ketjuun pääasiassa, mutta tosiaa supistukset on tosi kipeitä mutta harvakseltaan tulee.. Oltais saatu lähteä kotiakin takas mutta en kyllä lähde :D kohdunsuu edelleen sen 2,5cm auki mutta vauva oli laskeutunut ja reuna oli kadonnut lähes kokonaan ! Nyt pitää yrittää touhuta kaikkea mahollista jos nopeuttais asioita :D
 
Olin SENTIN auki kun lääkäri katsoi tilannetta 0400 aamulla ja supistukset olivat alkaneet 07 edellisenä aamuna.
Mulla on mielestäni korkea kipukynnys mutta tunti käyrällä maaten laittoi jo kiroamaan. Sain kipulääke cocktailin ja nukahtamislääkkeen kotiin tai vaihtoehtona morfiinia hanuriin ja osastolle nukkuun 4 tunniksi otin napit kotiin ja sohvalle torkkumaan oli hauska yrittää nukkua kun supistus löi päälle joka kerta kun makuulle yritti jossain vaiheessa lääkkeet ja kroppa tajusi että nyt lepoa ja kauhean tärinän kanssa kroppa viimein rentoutui ja pääsin torkuttamaan ja sain supistuksista taukoa vieläkin vähän tärisyttää ja olo on höntsä mutta eiköhän tämä muutaman päivän päästä synny. Positiivista oli ihana kätilö ja hellin sisätutkimus ikinä:)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Et sä Edit yksin jää, täällä ollaan. Mutta en vaan ole huudellut mitään tänne kun ei ole niitä ennakoivia oireitakaan :grin Että kattellaan maaliskuussa kuka on vielä kasassa...
 
Samoin täällä ollaan samas paketis vielä, enkä ole senttiäkään auki tai sinne päinkään! :shifty: Lääkäri tsekkas ihan yllättäen tänään tilanteen kun kävin neuvolassa. Mutta lohdutteli kyllä, että tilanne saattaa muuttua lyhyessäkin ajassa :)
 
Mäkin oon ihan yhtenä kappaleena vielä ja laskettuunkin on vielä aikaa, kun oon nippa nappa ees helmikuinen (LA 28.2.). Mutta! Tässä tällä viikolla mulla on alkanut tulla käsittääkseni oikeita supistuksia, ihan sillon tällön vaan ja suurimman osan aikaa eivät satu yhtään. Viime yönä taisin pariin supistukseen vähän havahtua mutta niin heikosti että en oo enää varma... Että maaliskuun puolelle mennään varmaan. Eipä sillä, just kävin ostaa kankaita uuteen käsityöprojektiin ja sehän jää pahasti kesken jos vauva meinaa tulla maailmaan etuajassa :grin
 
Mullakin tulee niitä mahan kovaksi vetäviä supistuksia, jotka ei satu. Olen tulkinnut ne harjoitussupistuksiksi, koska kaikki sanoo että oikeet sattuu ja niitä ei voi olla huomaamatta. Olishan se kiva että jotain alkaisi pikkuhiljaa jo tulla...
 
Täällä ei ollut mitään ennakoivaa ennen eilistä ensin tuli supistukset eks supistus 07 sitten 9 aikaan säännöllisinä mutta kivun kannalta vaatimattomia kestoltaan 1 min.
4 h taukoa ja kuuden aikaan illalla alkoi supistukset ettei pelkkä kävely ja hengittäminen enää riittäneet vaan suihku, lämmin, jumppapallo ja tyynyn pureminen alkoivat olla käytössä ja näitä jatkui aamu 2 jolloin tuli osa limatulppaa ulos ja 330 lähdettiin kuulemaan tuomio synnärille ja kotona 630.
Koska takana 24 h supistusputki ilman kunnon unta söin juuri aamupalan ja panin leffan pyöriin ja torkut kutsuu että on voimia seuraaviin koitoksiin :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mäkin toivon sellaista "salama kirkkaalta taivaalta" -synnytystä. Sais alkaa joko vesien menolla tai niillä supistuksilla, ihan sama kunhan ei kiusaa montaa päivää.

Uskallankohan sanoa ton ääneen nyt, aivan varmasti käy päinvastoin ja saan kärsiä seuraavat 2vko kipeistä supistuksista jotka ei tee mitään ja päädyn silti käynnistykseen :wacky:
 
Takaisin
Top