Synnytystä ennakoivia oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mju82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Argh mun taisi loppua :(
Aamulla 06-07 aikaan alkoi epäsäännöllisinä 09 aloin kellottamaan ja pari tuntia oli säännöllisiä ja nyt alkaa väli pitenemään :(

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Joo. Mut ois varmaa edenny sit ehkä vähän tehokkaammin, kun melkein sen 48h salissa olin.. Tosi hidasta se avautuminen.. Ja kun vedetki oli menny 50h ennenku vauva oli pihalla.. No jospa opin taas tästäki jotain.. Ensi kerralla jos toivun tästä (oli henkisesti aika rankka) ja ei taaskaan lähde ite tulemaan niin sit ei oksitosiinia ennen kun on jotai muuta testattu. Mut onneks vauva jaksoi koko synnytyksen hienosti ei ollu ongelmaa hänen voinnissa.

Annees: Tutulta kuulostaa! Toivottavasti päästäis molemmat pian synnyttämään!

Mä valvoin yöllä ja kellottelin, mutta sitten alkoi väsyttää niin paljon, että kävin suihkussa rentoutumassa ja vaan menin nukkumaan, vaikka edelleen supisti alle 10 min välein. Muutamaan supistukseen heräsin ja sen jälkeen ne vissiin loppuivat, kun en enää herännyt (tosin näin unta että olin mannikan kanssa sairaalassa ja meillä molemmilla supisteli kamalasti, että ehkä sittenkin niitä tuli, mutta en vaan enää havahtunut :p). Neljästä asti heräsin noin kerran tunnissa kovaan supistukseen, mutta jatkoin unia yhteentoista asti. Ai että teki hyvää! Nyt ei taas vaan sitten supista...

Niin ja samalla kaavalla oon nyt mennyt perjantai-illasta asti, että alkais jo riittää.

Mulla supistukset on tosi epäsäännöllisiä, eilen taas kellottelin mutta tänään ei oo sit kuulunut. Maha on muuten kipeä, jomottaa, pistää ja puristaa, onko normaalia? Ulos olis ihana mennä kun aurinkokin paistaa mutta tää kävely sattuu jo sisälläkin.. Vauva kyllä liikkuu ihan hyvin ja huomenna kun pääsen ultraankin niin en siks oo niin huolestunut.

Mulla oli johanna viikonloppuna maha toisesta kyljestä kipeä sillä lailla kuin se olis ihan maitohapoilla. Ja varmaan se olikin, kun mulla ei ennen näitä supistuksia oo pahemmin mitään ollut. Ei oo siis kohtulihas päässyt aiemmin tositoimiin, tai näin itse päättelin. Mutta se kipu ainakin meni ohi parissa päivässä. Ja kävely tosiaan teki kipeää, kun tuntui, että maha tärähtää joka askelella. En mäkään huolestuisi, jos vauva vaan liikkuu hyvin ja hyvä kun pääset huomenna näkemään pikkuisen :)

Vieläkin jatkuu noi supistukset :D välit heittelee siinä 7-15min välillä ja kestot minuutista kahteen.. Ja on kyl ihan sika kipeitä.. Veristä limaista vuotoakin tulee edelleen mutta kyllä tylsää kun tulevat noin harvakseltaan :D

Mulla hajoo kohta pää kun vähän väliä supistaa kipeästi, mutta mitään merkkejä tihenemisestä tai voimistumisesta ei oo :sad001 Ja tätä on nyt jatkunut neljä päivää. Huomenna ois taas neuvola. Meen sinne sitten valittamaan, onpahan jotain tekemistä.

Ai häh mitä supistuksia? Voiko niitä syödä? :oops: Onko muilla vaikeuksia istua paineen tunteen takia? :/

Supistukset palasivat harvempina väli 3 min -30 min mutta aika perkuleen paljon pidempinä ja tujumpina kesto 1 min - 2 min ja hyvä asento alkaa olla haussa pitänee ottaa pian särkylääke kontallaan on hyvä olla hetken mutta siinäkin saa jo hengittää voi tulla pitkä yö :p

Kun tulis nyt ettei menis viikkoa tälleen :) kiitos endorfiinitähtönen toivottavasti siellä lähdettäisiin syntymään piakkoin

Takaisin