Synnytystä ennakoivia oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mju82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Masc ne cytotecit on stydii tavaraa ku kysyin ihan huviksee et saisinko ja ne sano ettei mielellää sitä antais :/Mä en päässy kokeilee mittän hienouksii en ilokaasuu en mitään :(

Mannikka, onko ollu käynnistyksestä/sektiosta nyt puhetta? (En kestä, oot ohituskaistalla ♡♡♡)

15 tuntia supistuksia takana, en uskonu et niinkin yksinkertainen asia ku lämpöpussi, voi olla niin ihana :rolleyes: meinashan tuo itku päästä ku näitte kipujen jälkee kuulin ettei pahemmin edistystä oo tapahtunut :sad001 käyrien jälkeen kipupiikki ja sit jos saisi nukuttua ja kerättyä voimia tulevaan synnytykseen

Mä valvon nyt jo toista yötä supistusten kanssa. Nyt tulee jo varsin tuskaisia yksilöitä, mutta edelleen ihan liian harvakseen. Paikallaan niitä ei enää kestä, vaan pakko joko pyöritellä jumppapallolla tai keinutella konttausasennossa. Luulin, että limatulppa tuli eilen kokonaan mutta ei näköjään! Tänään tuli nimittäin lisää eikä ihan vähän. Siis missä se kaikki lima oikein on ollu :grin

Olin kääntämäs kylkee ku tuntu pientä kuplintaa alushousuissa. Vedethän ne sieltä lorahti, en meinannu uskoo ensin! Koikkelehdin vessaan ja sitä tahmaa oli joka puolella -> oli pakko mennä suihkuun. Sit soittoa synnärille ja sieltä tuli käsky nukkua ja mennä aamulla näytille. Vähän tärisytti, miten ihmeessä tässä malttaa nukkua?!

Mulla on reilun viikon tullut limatulppaa, ja nyt tässä illalla tullut selvästi jotain oikein märkää.. Pyyhkiessä näyttää vähän kuin olisi kirkasta limaa tosi vetistä vain ja vähän tullut pikkareihinkin märkää, ei haise oikeestaan miltään nyt on side ja paperia housuissa mutta mistä nyt tiedän sitten onko tuo lapsivettä vai ei ?

Mun superlaiska kohtu on tajunnut että sen täytyy supistella saadakseen myyrä ulos. 4/5 aikaan otin ekan panadolin että saisin nukuttua vielä ei mitään vaikutusta toinen 30 min perään ja päätin että jos jatkuu niin alan kellottamaan tuossa 9 aikaan.
Selkään ja reisiin sattuu sen verran ettei makoilu onnistu

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mä oon niin kateellinen teille joilla jotain tapahtuu!! Täällä ei mitään... Pelkkää limavuotoo vaan, that's it. :/

Miss T koska pessimisti ei pety mun eka ajatus oli että jei tätä riemuako jatkuu nyt sitten viikon verran ennen kuin rinsessa tulee ulos.. Joten hopes are not too high..

Täällä yks kateellinen myös... Ainut vaan, että mulla ei oo vieläkään yhtään oireita et vaavi haluis pois :( Tulis edes limatulppa... tai pikkunen nipistys edes!

Mä oon ollut valmis pullauttaan paketin ulos viikolta 37 ja nyt mennään 40+6 ;/

Takaisin