Synnytystä ennakoivia oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mju82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä kotona ollaan edelleen. :) 10-11 maissa supistukset rupesi tulemaan harvemmin ja lopulta taukosi kokonaan ja soitin sitten sairaalaan neuvonantoa. Kätilö meinasi, että kuullostaisi siltä että synnytys on pikkuhiljaa ruvennut käynnistymään kun kerta tuota vuotoakin on ruvennut tulemaan, mutta näin ensikertalaisena saattaa mennä vielä kauankin ennen kuin kohdunsuu on niin auki, että sairaalaan kannattaa vielä lähteä. Kuulemma saattaa tulla useitakin taukoja ja sitten taas alkaa uudestaan. Sanoi, että jos kivut pahenee niin kannattaa kokeilla juoda paljon vettä, panadolia nassuun ja kuumaa suihkua ja sitten kun tuntuu, että kotona ei ole enää mukava olla niin sitten tulla näytille.

Puhelun jälkeen kävin vessassa pisulla ja paperiin tuli muutamia limaisia punertavia klönttejä. Kyllä ne varmaankin niitä limatulpan palasia oli. :) Sitten sain nukahdettua muutaman tunnin kunnes taas heräsin hieman kivuliaampaan supistukseen. Nyt niitä supistuksia on taas tullut, mutta aikaa niiden välillä on reilu puoli tuntia. Nyt sitten täällä odotellessa milloin alkaa tosissaan tapahtumaan. :)

Aika samassa tilanteessa ollaan chipmunk, toivottavasti päästään pian synnyttämään :happy093
Mulla kolme yötä menny valvoessa supistusten kans, mut aina ne pn aamulla laantunut, parhaimmillaan 7min välein, loppuvaiheessa vain 20min.. Toivottavasti saisi ensi yön nukuttua, huomenna aamulla käynnistys, jospa meillä ois huomenna lapset sylissä :)

Lily olitko joensuusta? Täällä on kunnon ruuhka. Tsempit käynnistykseen.. Toivottavasti siulla sujuu tehokkaammin kun tää miun.. :)

Täällä ollaan yötä osastolla. Puoli 8 maissa lähdettiin ajamaan tänne kun supistukset tuli jo säännöllisesti 5-7 minuutin välein ja rupesivat jo oikeasti tuntumaan. Pääsin käyrille johon piirtyi pari supistusta per 10 minuutissa. Sisätutkimuksessa sormelle auki ja kanavaa jäljellä sentin verran. Kätilön kanssa tultiin siihen tulokseen, että jään tänne odottelemaan jos synnytys käynnistyy paremmin yön aikana. Matkaa tänne on tosiaan sen tunnin verran, ettei sitten käy niin, että saan lähteä samantien takaisin. Mies lähti kotiin odottelemaan ja minä sain kuulemma vahvempia kipulääkkeitä, että saisin hieman nukuttua. No en ole saanut. Supistukset on yhä edelleen niin tuntuvia, että nukuttua en kyllä saa. Supistukset tulee myös yhä edelleen 5-7 minuutin välein. Ei kai tässä auta muuta kuin odotella. :)

mua ärsyttää ku ne ei ajatellu miulle mitää muuta ku oksitosiinia vaikka kerroin et en sitä ekana haluis.. Cytotec ois ollu kiva kokeilla... Voikohan noita yhtäaikaa kokeilla.. ?!Pitää kysyä..

Jei Miss T, tuohan kuulostaa jo lupaavalta!! :thumright Toivottavasti saat myös vähän levättyä supistusten välissä :)

On se kumma kun ei tää vauva halua tulla ulos tuolta yksiöstään vaikka on noin hieno sääkin! Taas yöllä supisteli 4-8 min välein kahteen asti. Sitten otin panadolia ja jossain vaiheessa supistukset loppuivat ja nukahdin. Viideltä heräsin supistukseen, mutta sen jälkeen on tullut enää epäsäännöllisesti. Välillä nää tekee jo aika kipeää, mutta ei tässä nyt silti synnyttämään olla menossa. Kuinkahan monta päivää toi vielä meinaa kiusata?

Naksu, sain kyllä ihan jopa nukkuttuu supistusten välissä. Mut eipä niitä oo nyt aamulla tullut ollenkaan.. Kyllä mua nyt kiusataan! :D

Masc, mä just ihmettelin että onpa jännä kun eivät Cytotecilla aloittaneet! Se on minun ymmärtääkseni vauvallekin parempi, kaikki vauvat ei kestä oksitosiinirasitusta.

Masc, kyllähän minä.. Niin täällä taitaa vähä ruuhkaa olla.. :eek: täällä sitä saikulla ollaan jo, käyrillä supistuksia tuli jo 5min välein ja kipeimpiä tähän mennessä, kohdunsuullakin alkanut tapahtumaan, aamuyöstä kun aloitti taas supistelut, vaikuttaa siltä ettei tarvittukaan käynnistystä, luomu supistuksilla jäin synnärille, saa nähdä miten jatko.. :nailbiting::grin

Josko Miss T ens yönä sit olis tositoimien aika! :smiley-bounce012 viime yö saattoi valmistella paikkoja hyvin auki :happy119

Masc ja lily91, taidan tulla kohta sinne äitiyspolin puolelle käymään.. Täällä liikutaan taas melko heikosti :/ onko siellä vielä ihan kamala ruuhka? Tosin turha vissiin kuvitella et tositoimiin pääsisin -.-

Jep, täällähän mie taas oon, synnäripuolella tarkkailussa -.- kun ei tunnu liikkeet enää, ja vettä tosi vähän (afi 2,4), niin pakko kai jäähä.

Takaisin