Synnytystä ennakoivia oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mju82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Noniin täällä on herätty 0500 kuvotukseen ja laatattu 530 alkaen n 6 kertaa sappinesteisiin saakka ja aloin nyt juoda vettä että sitä on mukavampi syljeskellä kuin sappinesteitä suoli on tyhjentynyt 6 vesiripulilla.. Jokohan siellä vave raivaa tilaa itselleen ulos.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Eilinen hillarahka oli vissiin tujua tavaraa kun heräsin tänä aamuna kipuaaltoihin. Peilistä ku katto ni kuula on valahtanu pussin pohjalle. Mun isän ennusti et tällä viikolla syntyy, nyt näyttäis et se voi hyvinkin olla oikeassa. Silti, pessimisti ei pety, joten pistän nää nyt muiden mahavaivojen piikkiin ja uskon edelleen et yliajalle mennään.

Tiada, mä veikkaan että Ronsu tulee susta sit nopsaan ulos kunhan vaan synnytys alkaa :) niin pitkään se on siellä jo valmistellu paikkoja! Ronsu on varmaan aikamoinen prinsessa - miten ois kesällä treffit meidän hurmurin kans!? :D <3

Voi elämä mikä viime yö! Nyt se sit varmaan kohta alkaa.. Mentiin 23.00 eilen nukkumaan ja mies nukahti tosi nopeesti.. ite valvoin melkeen koko yön kun jomotti ja sattu alaselkään plus että supisteli kivuliaasti vähän välii.. 23.00-05.00 välillä.. laskeskelin supistuksia 02.00-04.00 välillä ja niitä oli 6min välein.. yritin lieventää kipuja syömällä, kävelemällä ja lämpimällä kaura tyynyllä mutte ei auttanu.. sit 05.00 otin pari panadolia koska kivut oli kyllä aika kivuliaita.. sen jälkeen supistuksia oli enään 30min välein ja sain ehkä nukuttuu pikkasen.. kyllä on niin jyrän alle jääny olo kun olla ja voi.. Tässä aamulla kin ollu jokunen supistus mutta ei kovin säänölistä.. soitin synnärille kin ihan varmuuden vuoks tossa hetki sitten ja kysyin että mikä on normaalii ja mikä ei.. Ite kin veikaan nyt että vois jo tällä viikolla syntyy mut varaudun siihen että yli mennään nii ei tosin tuu mitään pettymyksiä.. viikoja tänään 38+5.

P.s Eilinen sauna ja seksi varmasti teki oman osansa näihin olotiloihin :grin

Helpommin sanottu kun tehty.. heti kun menee makuu asentoon nii joka alkaa ala selkää vihloo ja tuntuu että näitä supistuksia tulee nyt 5-15min välein taas.. Huhu tää on kyllä niin hullujen hommaa :hungover:

Mä en pystyny yhtää pitää mitää lämmintä lähelläni ku synnytys alko... Synnytyssaliinki pyysin jääpusseja, ne autto mulle enempi. Lämpimästä tulipaha olo.

Täytyypi kokeilla jotain kylmää seuraavaks.. Osaisko joku fiksumpi sanoo että eks "ripuli" kin oo yks merkki synnytyksen lähentymisestä kun kroppa alkaa ite tyhjentää itteensä?

Voi vitsit tätä tohinaa... Äiti siis käytti tuon 12-veen hammaslääkärillä ja 10-vee lähti kokeilemaan omasta halustaan jaksaako olla koulussa. Teini on tien toisella puolella päiväkodissa työharjoittelussa ja se ukkeli töissä missä lie... Minulla supistelee vain kun olen levossa, muuten on semmosta menkkajomotusta selässä ja reisissä. Äiti sitten keksi, että käyttää minua autolla kaupalla. Ajattelin, että hyvä idea. Jos vaikka tuleekin lähtö. Iso side housuun ja eikun menoksi! Kaupalla jo sitten vähän supistelikin. Alkaa vähän veristä olla tuo vuoto, että kyllä siellä jotain tapahtuu. Tirppakin tuntuu olevan täpinöissään. Äiti sanoi, että seurasi minun mahaa kaupalla ja se kävi vaikka minkä muotoisena! Nyt menen kuumaan suihkuun rentoutumaan, katotaan minkälaisen äjjäyksen antaa. Niin ja aamupala pyrkii ylös...

Nanna voi olla mutta voi olla että ei moni tekee tyhjennyksen mutta monella ei tule mitään ulos.
Mä tyhjensin itseni tänä aamuna molemmista päistä ja lepäämään nyt siltä varalta että lähtö tulee tänään tai lähipäivinä.
Tuon lisäksi mieliala on 2 päivää ollut hermoheikko ja itkuinen ja nyt olen taas tyyni kuin buddha ainoa asia joka mietityttää on jääkö mun iltapäivään varattu jalkahoito väliin :) söin miniannoksen maustamatonta jugurttia mini vaniljajäden ja meetvursti leivän kroppa halusi suolaa tyhjennyksen jälkeen (en koskaan syö meetvurstia) joten olot on kyllä aikamoiset nyt sitten vaan unta palloon ja supistuksia odottelemaan :)

Tiada, mä veikkaan että Ronsu tulee susta sit nopsaan ulos kunhan vaan synnytys alkaa :) niin pitkään se on siellä jo valmistellu paikkoja! Ronsu on varmaan aikamoinen prinsessa - miten ois kesällä treffit meidän hurmurin kans!? :D <3
Käy! :) mä toivonki nopeeta synnytystä :)

Äiti just sano, että hän muistaa yhden synnytyksen kun vesien menon jälkeen on tullut älyttömästi pissaa!!

Mä en tajua missä se on voinu olla se pissa!!:D kätilöki ihmetteli, ki kävin viä ennen vessassKi...

Vararakko...? Mä oon kyllä melkonen turakko koko eukko, 3 lasta tehny enkä oo eritteitä huomannu yhessäkään synnytyksessä. Taidan katella maailmaa vähän vaaleenpunasten linssien läpi...

Mulla esikoisen synnytyksessä katetroi yhtenää kun ei vaan saanu enää pissattua ite.. Mulla vedetkin oli jossai salaisessa vaiheessa menny vissiin suihkussa ollessa sit.. Kalvot kun puhkaisivat nii ei sillonkaa oikeen tullu mitää :o et tiedä sit minne ne oli kadonnu vaikka sitä normaalisti oli vielä aamun ultrassa :D

Kaamea väsymys! Edelleen vaan seurataan tuota vuotoa, on liian paksua lapsivedeksi. Vaikka nukuin päiväunet niin vois nukkua lisää. Mies kyllä sanoi, että mä oon vaan ähissyt viime yön ja heräillyt koko ajan :eek: Itellä ei mitään havaintoo! Tiedän kyllä, että supisteli, mutta kuvittelin nukkuvani niiden yli... Ja se raukka on siellä töissä. Menee yöhön ennen kuin on maisemissa :( Istun jalat ristissä täällä ja juttelen Tirpalle, että josko ootettas sitä isiä?

Nyt kun totaali tyhjennys on ohi ja pienet määrät ruokaa pysyy inessä niin supistaa ja ekaa kertaa niin että kipu selässä on se juttu ja vatsa on vaan sellainen kuukautiskrampin oloinen 3 näitä nyt oli tunnin sisään mutta jos sais 1 tai 2 yötä nukkua ennen tositoimia niin ois ihanaa.
Kauhee paine hanurissa / vaginassa riippuen siitä kummalle puolelle poraa päätään..

Takaisin