Synnytystä ennakoivia oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mju82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tsemppiä riipiitii onpa ollut jännä yö :) mä sain 2 huonon yön jälkeen kunnon unet yhdet vielä niin sitten olisi voiton puolella.
Tsemppiä koitokseen hyvin se menee :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Voi itku, ei uskois että oon synnyttänyt ennenkin...oin ihan ymmälläni täällä. Voisin väittää 90% varmuudella, että vuodan lapsivettä mutta tuo tulee niin erilailla kun ennen, että en voi tietää! Soitin neuvolaan, sain ip:lle ajan käydä tarkistamassa. Tai siis lääkäri ihan tarkistaa! Supistelee epäsäännöllisesti (pituus ja välit) ja välillä kipeämmin välillä kivuttomammin. Sanonpahan vielä kerran, että jokainen raskaus on erilainen... Mitähän siitä varsinaisesta synnytyksestä tulee...

Ihanat "menkka" jomotukset.. Alavatsa, lantio ja reidet ihan kun tulessa ja seistessä paineen tunnetta.. Pitää varmaan kohta pandolia napata naamaan jos ei ala helpottaan.. Oon vaan niin huono syömään noita särkylääkkeitä.. Ja kun se nukkuminen on muutenki tosi vaikeeta käsien puutumisen takia nii ei takais särkylääke uniakaan.. :/

Alkaa tuntuu silt et tää ei tuu ulos ikinä. Limatulpan paloja tullu reilu kolme viikkoo, välillä supistelee ja menkkajomotusta löytyy. Kohtu varsinkin alhaalta on tosi arka ja liitoskivut alkaa olla järkyttäviä. Ja eilinen lääkärin tuomio oli epäkypsä kohdunsuu. Eihän tässä oo kun "vasta" 37+2, mutta kun rv 23 ekan kerran säikäytti kipeät säännölliset supparit ja nyt kolme viikkoa ravannu äpolilla 2-3 pvä viikossa, alkaa pikkuhiljaa tympiä tää olotila.. Päiväkin tuntuu kestävän ainaki viikon nykyään.

Ei muuta kun nappia naamaan ja sohvalle töröttämään..

Voi mannikka sulla on ollut pitkä matka. :( Pidän peukkuja että teidän vauva syntyis pian ja sun olo helpottaa. <3 Tsemppiä!

Vko 40 ja risat eikä mitään oireita ei limatulppaa ei säännöllisiä supistuksia eikä edes kivuliaita syvään hengittäminen vie kivun pois paineen tunnetta joo mutta totta ihmeessä sitä on kun 3 kg vauvaa hengaa pää alaspäin vaginaa ja anusta vasten.. Mä alan siirtyä tonne toukokuisten ketjuun tätä myötä..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Samoilla jomotteluilla täälläkin mennään. Eilen pelkäsin jo kaupassa että tämä syntyy sinne kaupan pihalle, mutta jotenkuten päästiin kotiin. Yksin en enää uskalla lähteä oikein minnekään, jos oikeasti alkaiskin tapahtua :rolleyes: Limatulppaa en oo nähnykkään.

Voimia Mannikka sinne sohvan pohjalle! Sinne minäkin taidan kaivautua loppu ajaksi :rolleyes:

Onneks on jo täysaikainen niin voi toivoa oikeasti tuota ulos, eikä tarvi pelätä. Painoarviokin oli eilen 2860, eli ei täällä ihan pieniä enää olla. Kunhan ei tarvis taas lähteä liikehälynä näytille, kun tuo masukki nukkuu vaan..

Naksu, vuodesohva on aika hyvä ja varsinki ku muistaa ottaa eväät mukaan (;

Tsemppiä mannikka! I feel you! Mua ei ees oteta tosissaan!:( Just soitin neuvolatädille tost mun vuodosta ja sekin sano ettei oo normaalia mut synnärilt sanottiin joo kuuluu asiaan mee suihkuu ja koita kestää..On se jumalauta kumma ku käsketään soittaa sitten ku ei enää kestä ja sit kun sä soitat nii sanotaan noin.. Vittu mä sanon!! Oon niiin vitun koppu tähä touhuun!! Jos toi vuoto ei nyt lakkaa iltaan mennessä tai on edellen kipuja mun on PAKKO soittaa uudestaan,mut arvatkaapa vaan kiinostaako?

Muokattu viimeksi:
Menkkakivut ja nyt semi kipeitä supistuksia.. Ekaa kertaa tälleen päivällä.. Taitaa esikoinen ihan varalta päästä jo mummille yöksi jos ei nyt olo muutu hyväksi, ku tälleen laskettua kohden on alkanu tulee
Tätä oiretta enemmän vaan :)

39+6 neuvolaan pitäis mennä 14.00 Saas nähdä mitä siellä on terkka mieltä, ei varmaan kovin kummonen käynti oo.. Saas nähdä mikä show siitäki tulee kun esikoinen joutuu nyt lähtee mukaan ja just päikkäri aika :D

Takaisin