Synnytystä ennakoivia oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mju82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä mietin päivällä, että yrittääkö tää syntyä pyllyreiästä...
Mä sanoin salissa et pitää käydä kakalla. Kätilö sano et hyvä.... Sit se kurkkas alakertaa ja sano ettei sieltä mitää kakkaa tuu vaa vauva :) minä äkkäsin vastaan ja olin vaa vessaan menossa. Sit olin kuulemma sanonu et pitääkö mun p**koa tähän pöydälle :)
Tosi fiksuna ja filmaattisena oon näköjään ollu siellä... :o Reppana meinas syntyä pönttöön... :o

Meijä äiti oli kans keskimmäisen kohalla ollu menossa kakalle ku oli kakkahätä, kätilö kielsi. "Et tiedäkään, kuinka moni vauva on syntynyt pönttöön!" oli se kätilö vaa tokassut :D

Joo täällä nyt 1.5 h sisään on tullut supistuksia mutta epäsäännöllisesti ja kipu ei juuri kuukautiskramppia pahempaa ole kun hengittää syvään niin kipu muuttuu hyvin siedettäväksi

lähdetään hakemaan kävelemällä intialaista ruokaa kun mies parkakin on valvonut viimeiset 2 yötä kun en saanut nukuttua ja mun viimeöisen yökkimisen takia, ei oo kumpikaan ruuanlaittotuulella jostain syystä..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Jes.. Kipeet supparit täällä taas kylässä.. :D ehkä tää oikeesti ois tulossa tällä viikolla.. Tässä pyörin jumppapallolla ja koitan pitää nää vauhdissa.. Vielä en kyllä kellottele, mut on täs nyt puolisen tuntia jo tullu semmosia aaltomaisia kipua .. Eikä nää kyllä siis mitään Tosi kipeitä oo, mut tuntuu jo jossain ja jos eivät nyt meinaa vielä
Synnytystä niin toivottavasti jotai tekis kuitenki, et ois sit nopsa toimitus itse synnytys.. :D

Mulla vaan olo paranee kun la lähenee. Eilen imuroin ja pyyhin pölyt koko asunnosta sekä luuttusin keittiön lattian. Äsken tein reippaan kävelylenkin ja musta tuntuu että kävelen nopeammin kun pari viikkoa sitten -eikä tunnu missään. Huomenna ois sit vuorossa vessan siivous ja varmaan alan ihan huvikseni työnnellä täällä jotain huonekaluja kohta. Maanantaina sentään harjotussupisteli, mutta nyt ei oo enää niitäkään. Mä oon raskaana ikuisesti! :meh:

Täällä myös olo muuttunut nyt tunnissa sellaseks et ehkä sitä pääsis joskus synnyttää.. Ihan uudenlaista menkkajomotusta..suoli tyhjeni kaiken tuon kipuilun seurauksena. Miestäkin jo varoittelin et ei ehkä tänä yönä mutta jos vaikka perjantaina.. :)

Nyt illal tullu ehkä 5-10krt epämiellyttäviä sukkapuikko supistuksia (ehkä siks et kävin tanssitunnil tänään :D ) Tuntuu et pikkunen yrittää löytää exit tien :) Vihdoinkin jotain!! Siks menin nyt jo makaamaan sänkyyn, ihan vaan varmuuden vuoks keräämään energiaa. Huomenna aamul muuten taas neuvola (39+4) ♡

Tiada riippuu mihin :) synnäriltä autoon ja kotiin riittää varmaan pelkkä lämmin myssy ja jos tuulee ja haalarissa on huppu niin se suojaa jos on kovasti kylmä ja viima ja odottelua tai kävelyä ulkona sitten kypärämyssy villamyssy ja vaikka huppukin suojaamaan tuulelta. Autossa päällimmäiset voi ottaa pois ettei tule hiki varsinkin jos pidempi ajomatka

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Tsemppiä Riipitii! Aattelin just aamuyöstä että niinköhän se kahtelee luonto-ohjelmia jos 4-10 min välein suppaili jo alkuyöstä.. ite kellotin vain 10-15 min välein.

Takaisin