Synnytystä ennakoivia oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mju82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oli pakko kysyä mieheltä et paljonko kiroilin, nii en juuri ollenkaan. Olin vaan ulissu jotain alkukantasta ulinaa. Kätilö ja harjottelijakin oli vaan kuulma rohkassu mua tossa ulinassa.
Siis ponnistus vaihe on vähän usvan peitossa, kun se kipupiikki vaikutti niihin aikoihin :)

Mä en ollu hirveesti juttutuulella synnytyksen aikana. Energiaahan siinä menee vaan hukkaan jos alkaa huutamaan ja vinkumaan. Lopussa toki ärräpäät, luojat ja jumalat lenteli suusta, mutta tosiaan ponnistamalla se vauva ulos tulee eikä rääkymällä... Sanoin mä kerran vähän pahasti kandille kun sillä kesti turhan pitkään korjata mun tipan teippi. Tais mennä näin: "Yrittäkää nyt saatana laittaa se paikoilleen"... :D nooh, saipahan vähän palautetta että nopeutta vois kehittää ;) kätilöä en haukkunu kertaakaan ja miehelle sanoin kerran "pää kiinni", joten vähällä pääsivät :)

Hyvä supisteluyö taas takana, nyt koveni aamuun niin, että nukkumisesta ei tullu mitään. Valkovuoto on hurrrjan runsasta. Kovasti ainakin toivon, että tuo sitä on. Sitä vaan niin mukavasti tirahtelee aina supistusten mukana :rolleyes: Nyt ei sovi synnyttää, ukkoni mun meni töihin ja onkin siellä jonkin aikaa. Sitten tuo 4-luokkalainen on kipeenä täällä. Eikä minun synnytykset ala näin. Tirppa pitää minut vaan varppina ja luonto muistuttelee supistelujen muodossa näin yli 10 vuoden tauon jälkeen, että mitä sitä on tulossa...

Mitkä sulla on viikot nyt Lottie? Mullakin on supistellut tiuhaan sunnuntaista asti, mutta ei vielä oikeita vaan harkkasupistuksia. Toivon, että noilla olis silti joku synnytystä edistävä vaikutus.

Täällä vähän samanlainen meno ja fiilis kuin Lottiella. Aamulla heräsin oikeisiin supistuksiin (tunnistan edelliseltä kierrokselta) joita tuli suht säännöllisesti parin tunnin ajan niin liikkeellä kuin levossakin. Aamulla tuli myös ilmeisesti loppu limatulppa; tällä kertaa verensekainen. Puuhailin siinä aikani, nukuin tunnin aamu-unet, lähdin neuvolaan, kävin isäni kanssa lounaalla ja vähän "ostoksilla" (siteitä ja naamarasvaa - huimaa :grin) Koko päivän on noi kipeähköt supistukset jatkuneet epäsäännöllisinä. Muutaman kerran piti kaupungillakin pysähtyä ja ottaa tukea napakamman supparin aikana. Samoin lounaalla piti välillä keskeyttää syöminen supistuksen ajaksi.

Ei tässä siis vielä tosi kyseessä ole, mutta tapahtuu sentään jotain edistystä ja oikeaan suuntaan ollaan menossa. :thumleft Tää meno sais mun puolesta jatkua vaikka pari päivää, niin ois sitten paikat toivonmukaan hyvin kypsytelty ja synnytys sujuis reippaasti.

Oltiin miekkosen kans jumbossa ja en pystyny kävelee ku sattu niin paljon!:( Uskomatonta miten voi sattuu noin paljon ku pieni punkero puskee haaraväliin :(

Tiada mä muistan esikon aikaan tuon... joskus kun oltiin ruokakaupass sillo oli jotai 38-39 viikot ja menin toiseen päähän postiin viemään kirjeen ja mies kauppaan pikasesti ja se tuska kun kävelin autolle.. Kyyneleet vaan valu ja tuntu et kuolen siihenja sit en päässy ees autoon istuu ku miehellä oli avaimet.. Hieman sain katseita osakseni kun autoo vasten nojailin ja pillitän siinä tuskissani. Nyt ei oo tainnu oikeestaan kertaakaan tehdä noin kipeetä kävely.. :o

On se kumma kun pitää yöt supistella, miksei päivällä? Nyt uutta se, että limaa valuu siteen täydeltä eli ehkä ne vedetkin kohta? Ei vaan edelleenkään oo hyvä päivä synnyttää, mies on töissä, yhdellä tyttärellä hml klo 8 ja tuo yksi on kipee... My life!

Voi Happy kun nyt pysyisi tirppa mukana kunnes mies pääsee paikalle <3

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Se painaa (tirppa siis) tosi alas nyt, en taivu pöntölle istumaan! Äiti tulee käyttämään tuon hammashoidettavan, mä mietin mitä tuolle potilaalle teen jos tulee synnärille kiire.

Alku ilta/yö oli taas jos vaikka millasta jomottelua.. Kävin ajoissa jo nukkumaanki. Mut eipä siitä meinannu mitää tulla ku mahassa alko semmonen iltavilli että.. Tää ei päivisin kauheesti myllää enää mut 22->00 välillä se myllätään koko päivän edestä. Sit esikoinen yritti jossai 2-3 välillä viereen, mut komensin omaan sänkyyn kun oli jo muutenki nii tukala näiden puutuvien käsien kanssa ja mies oli koko ajan ihan kiinni miussa nukkumassa.

Saas nähdä meinasko nuo jomottelut nyt enteillä sit sitä et viikonloppuna pääsis synnyttämään :)

Mä valvoin koko helkutin yön näitten olojeni kans :( Menkka jomoilua koko yö ja aamu yöstä supisteli tunnin ajan 10 min välein sitten ne tiheni 6 min ja yllätys yllätys loppu kun seinään :/

Takaisin