Synnytystä ennakoivia oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mju82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
^ sama.
Ette ikinä arvaa mitä tein eilen illalla. :) aloin olla jo nii epätoivonen ettei tää synny ikinä ni googletin miten voi saada kotikonstein synnytyksen käyntiin :) löysin sit sellasen et hieroo nännin päitä, en muista oliko joku jo siitä täällä maininnutki :)
Ja hei se tepsi!! Sain aikaseksi muutaman ihan tuntuvan supistuksen. :) Tänään vois kokeilla enemmän ja jos isukki innostuis vähä heiluttelee peittoa mun kans :) ollu melko hiljasta pidemmän aikaa ku mulla ei oo tehny pätkääkään mieli ja mies ei taasen uskalla ku pelkää satuttavansa vauvaa...

Mun miekkonen ei suostu harrastaa mun kaa seksii ku oli lukenu jostai et limatulpan jälkee ei saa harrastaa seksii tulehdusriskin takii :(

Meillä eilinen peitonheiluttelu sai aikaan muutaman supistuksen yöllä, siinäpä se. :/ mut lantioo ja selkää jomottaa senkin edestä, et kai tuolla jotain tapahtuu. Ja mies sanoi että tuntuu mun paikat ihan oudolta, ihan kun ois kuulemma joku limainen imutulppa tuolla heti vastassa. Olin ihan innoissani et jee, se on varmaan kohdunkaula joka laskeutunut ja pehmennyt entisestään! :) mies ei tykännyt mun selostuksista, ihme juttu :D

Onko muuten ideoita tohon jomotukseen? ei auta enää 1g panadolikaan. Päätäkin särkee, ja ihan hölmö olo.

Minä kokeilisin kans lämpöpussia.
Mies ei sanonu huomanneen mitään erikoista viime kerran jälkeen, mutta täytyy todeta, että nyt kun vauva on laskeutunut alas niin kyllä se vähän itestä tuntui erilaiselta. Eli ymmärrän jos jotkut tykkää välttää koko touhun!

Minä oon taas käyrillä ja nää ei osaa oikeen sanoo et pääsenkö pois vai en. Ilmeisesti istukka toimii vähän heikosti.. Tänään ei kuitenkaan tehä mitään, toivottavasti pääsis viel yöks kotii. Leikkuri alkaa kuulostaa todennäkösemmältä koko ajan :/

Mie oon ollu koht 4h käyrillä, yks tauko. :rolleyes: vähän alkaa tympiä. Pakko kyl päästä pois täältä, en mie haluu istuu koko loppuiltaa käyrillä :o kokoaja käy vaa sanoo et joo vähä aikaa viel.. :mad:

Mannikka uskon kyl et alkaa tympimään. Toivottavasti vauvan voinnin puolesta pääset kotiin jos ei tänään mitään tehdä.

Tännehän mie sit jumahin. Illalla ja yöllä kuulemma pitää ottaa pitkät käyrät. Toivottavasti sit huomenna tapahtuu ees jotain. Ei ihan hirveesti huvita möllöttää täällä vaan käyrillä :( sairaalakammo nostaa kovasti päätään..

Tsemppiä mannikka! Koita jaksella, aattele että tää on nyt vauvan parhaaks. ♡

Voi ei... Siis yhdyn Jodelien kantaan, ainakin olette hyvässä hoidossa mutta koita nyt olla kammoamatta sitä laitosta...

Yritän aatella et ainaki vauvelin pitäs olla nyt hyvässä seurannassa, mut vahingossahan ne eilen huomas ees mitään. Sinänsä toivon vaa et ois saanu olla kotona, vaik eihän se tietty mitään mahollisia ongelmia poista.

Toi pitkään käyrillä olo on tympivää! Mun ei onneks tarvinnut olla pitkiä aikoja käyrillä mutta tosi monta kertaa olin sen päivän ja illan aikana ennen käynnistystä.

Tsemppiä mannikka sairaalaan ♡ oisko siellä mitään lehtiä tai muuta tekemistä, niin sais ajatuksia muualle? Kyllä muakin ahdistais olla niin pitkään käyrillä, mutta vauvan parhaaksihan se on ♡

Mies toi kirjoja, ja onhan täs telkkariki. Kuhan nyt vaa pääsis täält mahollisimman nopeesti pois..

Mä lipesin vähän aamukävelyllä kun oli epätasaista ja jäistä, jotain kai vähän venähti tuolla alhaalla kun lähden naisellisesti liikkeelle istualtani käsi haaroissa ja pari ekaa askelta pitää hiihtää ennenkuin pallo pääsee vauhtiin :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Takaisin