Synnytystä ennakoivia oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mju82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ahh mikä autuus nukuin eilen illalla tunnin päikyt ja nyt 10 tunnin unet kakara oli hiljaa viime yön taisi sillekin tulla väsy edellisen yön mellakoinnista.
Ihanaa täällähän on kauhea vauva buumi :)
Täällä ei siivotuta eikä muuta kunnallista ja arvattu päivä vaan lähenee.
Onnea hurrrrjasti vauvan saaneille :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Ku heräsin aamulla ni oli yöpaidassa persuksen kohalla n 2 cm × 2 cm kokoinen märkä läiskä ja lakanassa sama.... tiiä mitä oli :eek: ei oo siteeseen ainakaa tullu päivän aikana valkovuotoa kummempaa.

Mies vaan totes et jotain valuu ja lakanassa 10 cm x 10 cm läntti.. :D pitää lähtee täst heti näytille ku vave on pt. Omalla autolla saa mennä, penkki vaan makuuasentoon.. Epämääräinen jotain valuu olo kyl on :D

Onpas kumma, lapsivesitesti oli nega. Nyt käyrillä ja vähän supistaa ja paineentunnetta takapuolessa. Kohta vilkasevat ultralla et onks siel viel vettä vai ei..

Mä en limatulppaa ikinä bongannu, mut voin sanoo et sit kun vedet menee niin se on tosi lämmintä eikä pysty pidättämään. Ensin mulla lirahti pikkarit märiksi, menin vessaan ja virtsasin. Sit kun olin nojautuneena vähän eteenpäin kun tavoittelin pikkuhousuja, niin lorina vaan jatkui. Menin sängylle makuulle ja siinä sitä sit pulpahteli kunnolla. Suurin osa tuli sit synnärillä, niin ku ois sankolla kaatanu :D mentiin sit lanssilla sairaalaan kun vaavi ei ollu laskeutunut. Laskeutui kuitenkin sit synnytyksessä pikkuhiljaa :)

Miut päästettiin kotiin ihmettelemään, reilu 4h menikin tarkasteluissa. Huomenna pitää aamusta mennä taas näytille. Ja heti jos alkaa kovemmin supistaa..

Tottakai, parempi kotona.. Onneks asutaan niin lähellä et päästivät pois. :)

37+3 ja jatkuva närästys, isolla hädässä saa ravata, pierettää, vetistä valkovuotoa lorahtelee housuihin... onks tää jotain ennakointia?

No mulla nää kaikki ilmestynyt tässä aikalailla viikon sisällä, paitsi toi isolla hädällä ravaaminen tänään. Raskauspahoinvointia esimerkiksi en oo kärsinyt lainkaan joten tää jatkuva etova olo ja sappinesteiden nouseminen suuhun tuntuu myös oudolta. Valkovuoto siis käytännössä vettä, joka holahtaa heti housuista läpi jättäen vain vaalean läiskän mustaan haarakiilaan...

Mulla ollu tuota joulusta asti (siis tuota vesimäistä valkovuotoa) ja ajoittain huomaa selvästi että vauva runnoo suolta kun ihan parissa sekuntissa iskee infernaalinen kakkoshätä.

Takaisin