Synnytystä ennakoivia oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mju82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täälläkin annettu ekat merkit siitä että tyyppi taitaa sittenkin syntyä joskus. Päivällä jomotti selkää ja viiden aikaan alko supistella vatsan puolelta. Oltiin hakeen vaunuja veljeltä ja aloin kellottaan suppareita kun lähdettiin kotiin puoli kasilta. Silloin niitä tuli noin 6min välein, sitten tuli muutama 3min välein. Kesto 45s-60s. Soitin Jorviin, otin pari panadolia ja painuin suihkuun. 45min päästä mummosormien kanssa ulos ja tällä hetkellä väli olis taas noin 5min.
Jos syntyy huomenna, on kyllä todella kiltti isin tyttö. Mies meinaan toivoi josko vauva vois syntyä 7.2 kun on hänen syntymäpäivä :D
Vielä kuitenkin sinnitellään kotona.

Auttoiko Panadolit ja/tai luuletko että saat nukuttua?
Vitsit, on nämä vaan jänniä aikoja! Itellä supistelee paljon, mutta ei kipeesti eikä säännöllisesti. Vauva painaa tosi kovaa tuonne alas ja kävelystä on tullut aika haasteellista. Sitten nämä rinnat, mulla ne turvahtaa aina ihan loppusuoralla ja nyt ne on semmoset painavat jytykät, ehanat. Pakkaa maitoo niin että punottavat, pitää varoo ettei tulehdu.

Onnea manna ja tsemppiä mirkku :)
Täällä ollaan kateudesta vihreänä, alla huono yö n tunti unta kun tähän asti maltillinen kakara päätti pitää yhden vauvan mielenosoituksen tilan puutteesta tai muuten mamman interiööristä se oikeesti rynkytti mua koko yön ihan sama missä asennossa ja käännyinkö 10 min välein ja aiemmin on liikelaskennan saanut unohtaa kun niin laiskanpulskea kaveri.
Saldona päänsärky ja silkasta väsytä ja ketutuksesta ärsyttävän korkea verenpaine joka kyllä laskee rentoutuessa tasolle 120/80 mutta on mulle silti korkea ja tänään on sellainen päivä että tekisi mieli vaan huutaa tule sitten ulos sieltä. Istuminen sattuu selkään ja katkis möykkää kuin viimeistä päivää istuessa mutta sille ei mene jakeluun että mamma ei jaksa tunnin yöunilla viedä sitä 3 tunnin kävelylle.
Anteeksi pieni negailuni nyt jos olisi joku poppakonsti vauvan häätöön niin tekisin sen :0

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Tietää että se hätäuloskäynti on navan tienoilla ni sitä pitää varuiksi potkia jos aukeis?

Se miettii ja yrittää muistella, että "mistä mä tulin" ;) Tai sitten se jopa muistaa reitin, mutta on epäonnekseen huomannut, että eihän siitä sovi :eek: !! Eli navasta/kyljistä potkimalla läpi!

Ei auttanut panadol. Meinaan välillä nukahtaa noiden supistusten välissä mutta sitten taas nappaa. Äsken vessassa tuli vähän verta, se on kuulemma normaalia ja hyväkin asia, kohdunsuulla tapahtuu jotain.

Mikähän Mirkulla tilanne? :grin Täällä kans sinnitellään kotona ja kellotellaan supistuksia. Tiheimmillään tulee 4 min välein mut sit välillä laantuu taas.. Ei toivoakaan ainakaan nukkumisesta o_O

Aijoo, samoissa mennään siis Mirkku :) Mulle sanottiin ihan sama tosta verestä kun soittelin synnärille.

Täällä syntyi pikkunen prinssi 51cm ja ~3,5 kiloa 6.2. iltakuuden jälkeen. Eli olihan se aikamoinen puserrus 00:30-18! Ilokaasulla mentiin 11 tuntia, minkä jälkeen pari epiä. Kaveri syntyi tunnin aktiivisen ponnistuksen jälkeen alateitse. Tätä edelsi pari tuntia passiivista ponnistusvaihetta. Kyllä meinas usko mennä jo, että ei se mahdu tulemaan, mutta mahtui kuin mahtuikin! Toisen asteen repeämä tuli sisälle emättimeen ja häpyhuuleen kans jonkin sortin vekki, jotka molemmat ommeltiin.

Hoitohenkilökunta oli synnärillä aivan huippuluokkaa! Aivan uskomattoman mukavia ihmisiä :) meidän synnytyksessä oli kandi mukana seuraamassa ekaa alatiesynnytystä, mikä oli tosi hauskaa kun heitettiin porukalla niin hyvää läppää. Hän ei siis osallistunut juurikaan itse synnytyksen hoitoon, vaan ojenteli lähinnä tavaroita kätilölle ja höpötti meidän kanssa. Ja kysyi toki luvan, että saako tulla eikä meitä tosiaankaan haitannu.

Nyt ollaan poitsun kanssa osastolla, perhehuoneet oli varattuja, joten isukki meni kotiin nukkumaan, mut tulee toki heti huomenna päiväksi meidän kans. Vierailuaika on 12-19.

Kirjoitan oikean synnytyskertomuksen kun kotiudutaan. Tää oli nyt tämmöstä tajunnanvirtaa.

Niin joo, ja pikkumies on tissimies. Ekalla kerralla vähän ihmeissään ja nukahti ennen ku pääsi jyvälle. Tokalla kerralla lutkutti kymmenen minsaa posket lommolla ja kolmannella imetyksellä yli tunnin!!! No en tiiä onko hirveesti mitään saanu noista vielä irti, mut eiköhän se maito sieltä nouse.

Takaisin