Synnytystä ennakoivia oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mju82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Leikkaava lääkäri kävi paikalla, heti kun sali vapautuu niin aletaan saksimaan. Ei supistuksia, ei kipuja mutta vedet valuu edelleen ja rönttö ei enää pääse oikein liikkumaan,jotta vois niitä virtauksia mitata. Sykkeet vauvalla ihan hyvät, saisi nyt vaan alkaa tapahtumaan!!

Tsemppiä Metal!! :) Koska sulla oliskaan ollut suunniteltusektio? Tiiätkö onko vauvalla tulossa peppu vai jalat eellä? Ja mikä rv sulla nyt on? Sori kysymystulva :D

Täällä lepäillään :) 11 tuntia mentiin ilokaasulla ja puoli tuntia sitten otin epiduraalin. Kivut ei ollu aivan kuolettavia, mutta en vaan jaksanu enää. Auki olin 4cm ennen epiä. Nyt on lähinnä paineen tunnetta ja tärisyttää, muuten olo hyvä.

Vaavi näyttäis siis syntyvän sinä päivänä, jota isukki veikkas! Isin pallero :)

Ja kiitos kaikille tsempeistä! Ootte ihania <3

Mulle tuli mieleen Eriika sun perjantai-illan ysärifiilistelyistä, että sepä päätti vaavi että tällä kertaa mä tuun mukaan!

Eikös todella monet lapset synny juurikin 40+2 joten Eriikan beibe on päättänyt noudattaa tätä kaavaa! :)

Elektiivisellä sektiolla parkas hirmuinen sokerivauva maailmaan klo 10.00.
Huikeat mitat 2600g 46cm! Paha toi radi...

Tyttö sai 9-9 pistettä, varpaat oli hiukka siniset :)

RV 38+2, kohtu oli tosi huonossa kunnossa, arpia ja kiinnikkeitä hoitamattoman tulehduksen takia,jonka kärsiny lapsena.istukan kohtaloa ei vielä tiedä.

Tunto palas jo, kiellettiin nousemasta vielä, ei edes tunnu pahalta.

Kipupumppua painanut kerran, jos näillä selvitään, alan synnyttelemään työkseni!

p.s. palaan asiaan morfiinin hälvettyä, kiitos tsempeistä!

Onnea Metalshade ja tsemppiä Pivi, Manna ja Eriika! Pivi, tuot mulle toivoa, että mäkin ehkä joku päivä synnytän ;) Ei oo supistuksia näkynyt eikä tuntunut vielä täälläkään.

Täällä syntyi kans pieni poika sektiolla aamutuimaan. On ollu niin jaipakkaa että nyt vasta ehdin päivitellä vaikka pitäis kyllä nukkua. Supistuksilta kun ei saanut nukuttua viimeyönä yhtään. Mutta miten maltan kun masukki tuhisee vieressä :)

Mun kirjotus katos johonki?:O Tänään ollu joku ihan ihne siivous vimma ja sen jälkee koskenu joka paikkaan..Tuliskohan sittenki itekseen pois?:D Mä siis otin turvakaukalon pois kaapista jos oisin saannu sen käynnistyksen,mut en saannu :(

Takaisin