Synnytystä ennakoivia oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mju82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minä myös oon testaillu musiikin vaikutusta, rammstein ja muut sellaiset ei aiheuta mitään reaktiota, vissiin jatkaa vaan unia.. Mutta ukkosmaine aiheuttaa hirveet bileet masussa ja jatkuu niin kauan kuin on musiikkia :o kertaalleen koko 3h automatkan riehui kun laitettiin pyörimään :p sit oliki loppupäivän unilla.. Pöljä paikallinen musiikki on siis ilmeisesti parasta :D

Meillä taas apina nauttii kun pistän Filthiä soimaan, menee toki muukin metalli musiikki.
Katotaan et kelpaako tuutulaulut syntymän jälkeen ollenkaan vai joutuuko jättää puhelimen sitten pinnikseen, et toinen saa nukkua :D

Minä myös mielenkiinnolla ootan et millä musiikilla tää pitää nukuttaa :D

Jostakin luin, että vauveli nauttis musiikista yleensä silloin kun äitikin nauttii. Kuulostaa aika loogiselta. Tää kaveri hilluu eniten rap-musan ja metallin tahtiin, sit kun laittaa rauhallisempaa musiikkia (tyyliin Secret Garden) niin kääntelee kylkeään tai puskee pyllyään paljon rauhallisemmin... Eli ihan selkeästi eri tavoin reagoi. Ysärimusiikista ei vissiin eilen tykänny, kun ei reagoinu mitenkään... Tai sit se jäi haltioituneena kuuntelemaan eikä pystyny liikkumaan :D

Nyt joko lähtö on lähellä tai poika kiusaa oikeen tosissaan. Aamulla heräsin kipeeseen supistukseen ja koko päivän onkin supistellu. Päivällä tuli myös limatulppa kokonaisuudessaan supistusten yhteydessä (aiemmin ilmeisesti tullu vaan osittain) nyt illasta muuttunu supistukset kipeemmiks ja viimeseen tuntiin tullu 5-10min välein. Mies lähti viemään tyttöä anoppilaan. Mä nappasin nyt panadolin ja aattelin painua suihkuun. Toivotaan et nyt homma etenee eikä enää stoppaa :-) saa nähä miten käy. Uskon et helmikuulle mennään joka tapauksessa :-D

Nonii aletaanko lyömään vetoo kuka tästä kolmikosta tai nelikosta jos Mju sattuu oleen kans oleen synnyttämässä?
Ja tää ei sit tarkota et kaikkien helmikuisten olis pakko lähtee synnärille :)

Ei täällä tuu mitään, eilen tuli ruokalusikallinen ja päätin seurata aamuun , ei mitään olin päikkäreillä ja toinen lusikallinen ei mitään.
Vaihdoin valkoiset pitsialkkarit jalkaan jotta näkee onko vuodossa väriä mukana mutta sitä tulee vaan makuuasennossa ja hyvin vähän. Maanantaina neuvola. Happy sano mun sanoneen tästä tuli toukovauva :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Ja juuri kun olin vielä mielessäni todennut, että tämän tänään ilmenneen kurkkukivun takia synnytys ei varmasti ala ainakaan viikkoon.. Kyllä se näköjään voi alkaa. Tosin kipeitä supistuksia vielä odotellaan, nyt on vaan menkkamaista jomotusta. Mutta miten näin saa nukuttua kun tuntuu että koko ajan liruisi housuihin jotain uuden lapsiveden syntyessä?

Takaisin