Synnytystä ennakoivia oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mju82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pivi meillä siis vajaa 4 vko eroa lasketuissa, jos siulla menee vähän yli ja miulla vähän ajoissa niin voitas olla samaan aikaan synnärillä :p

Miul on 14.2.. Mut siinä kerkee olla 8.2 miun pikkuveljen synttärit.. Jos tää haluaa omia itelleen sit sen, kun esikoisella on sama synttäripäivä kun miun yhdellä serkulla :D

3.2 ois kanssa aika hyvä päivä syntyä.. Meidän onnen päivämäärä tuo kolmonen vissii, kun alettii seurustelee 3.9 ja (viisi vuotta tästä mentiin myös naimisiin), yhteen muutettiin 3.12, kihloihin 3.6 esikoinen syntyny 3.7 :D

Eks se voi vähä antaa osviittaamiten itte on syntyny. Mä oon tullu aika lähellä laskettua ite. Tosin äitee sano et siihen aikaa on annettu 2 laskettuaki. Ja oli musta ekan kerran ultrassaki:)

Mä en luota enää mihinkään, ite oon syntynyt 36+3, yhden mielestä ensimmäinen syntyy aina yliajalla ja toisen mielestä ensimmäinen syntyy ennen la.. Kylläpähän se tyyppi itse päättää millon tulee, ehkä :D

Minä oon yrittäny tulla joku 3-4 vko etuajassa, mutta äiti on käsketty lepoon.. Eikö aika monesti käynnisty synnytys kun vauva on noin 3 kg? Oisin varmaan just sitä kokoluokkaa ollu 4 vko ennen kun synnyin sit rv 40+3 nelikilosena :D

Toi LA viikolla 40+0 perustuu tasan 28 päivän kiertoon. Itellä on pitkä kierto ja esikoinen syntyikin 41+5. Niinpä odotan myös kuopuksen menevän yli LA:n. Tiedä sitten mikä vaikutus tolla eilisellä tarkoituksellisesti rajummalla sisätutkimuksella on, vai onko mikään, mutta johan noita viikkojakin on 39+2 eli lähelle LA:a mennään joka tapauksessa, jos ei yli.

Voin olla väärässä, mutta ei kai sillä vauvan painolla oleellista merkitystä synnytyksen käynnistymisen kannalta oo. En oo ainakaan ikinä kuullut moista.

Mä oon syntyny vissii vähä etuajassa, tai yrittäny syntyy ja sit sektiolla tulin lopulta.. Esikko oli täsmällinen ja meni 29 min. yliajalle vaan.. Mieski on vissii ottanu varaslähtöö kun kesken reissun olivat päätyny synnyttämään.. Mut saas nähdä, kuvittelisin et tää aikalailla ajallaan tulis kuitenkin näiden olojen perusteella, ja et käynnistys määräys tulee viim lasketun ajan lähelle Jos ei ala tulla ite, sillee oli esikoisenki aikaan sunnitelma.. :)

Mulla oli just esikoisen aikaan 27-28 päivän kierrot.. Nyt tais olla kanssa jotai tommosta kun nappasi.. Mut sit se välillä on heittäny 31-80 päivän väliä hahah :D

Mulla taas lyhyet kierrot, jopa alle 20 päivää ja eivät ole koskaan olleet säännölliset. Kaikki menneet ainakin viikolla yli. Nyt 39+3 ja jos ei maanantaina käynnistettäis, niin varmasti menis tämäkin yli. Vaikka hyvin on supistellut ja olen jo 3cm auki, niin en oikein jaksa uskoa että herra sieltä tajuis omin nokkineen tulla ulos.

Mä oon lähteny ite vasta toisella käynnistyksellä, ekana äiti oli saanu pillerit ja niillä ei ollu mitää vaikutusta niin sitten oli saanu piikin ja se oli sitten käynnistäny.
26.2. ois aika sopiva päivä, ite syntyny 6. ja mies 16. ja kuukaudetkin menis peräkkäin :)

Joo, eihän toi kiertojuttukaan mikään täsmällinen ennustustapa ole. Kyllä niitä yksilöllisiä vaihteluita on tässäkin.

Hah! Kiva ois, masc, kun sun raskaus menis ton 80 päivän kierron mukaan. :grin Sellainen kevyt 114 viikon odotus...

Kun tässä ennakoivien oireiden ketjussa kerran kirjoittelen, niin mainittakoon, että just äsken tuli taas kunnon klöntti limatulppaa. Edellinen pala tuli viikko sitten, että jos sitten loput vaikka ens torstaina. On se kyllä huvittavaa, miten joku noinkin ällöttävä asia voi aiheuttaa tällaisen "jes!" ja samalla "iik!" -fiiliksen sekä tarpeen jakaa tieto tapahtuneesta laumalle ihmisiä, joista suurinta osaa en oo koskaan tavannut. :rolleyes:

Tänään tuli rv37 täyteen ja nyt on otettu ässät käyttöön kunnolla! :D Pikkasen siivoilua, shoppailua, oliko suklaa yks ässä?, saunaa ja sit mies jopa yllätti seksillä (luulin että selkä ei viel olis kestänyt mutta oli kuulemma tarpeeks kovassa puutteessa jo itekin :D ). Sit oli se shiatsuhieronta (mitä en kyllä kokeillut) mutta mitä niitä vielä oli? Niin ja sitä twerkkaustakin kokeilin pikkasen. :D Saa nähdä onko näillä ollut vaikutusta. :)

Samppanja oli yks ässä! :'D Mä aattelin sit aikanaan tarvittaessa kokeilla hiihtämistä mikäli sääolosuhteet suosii, täällä etelässä on sopivasti hiihtolomakin laskettua aikaa edeltävällä viikolla... ;)
Ja jotta siitä saa ässän, aion sukseilla tai skiidailla (åka skidor) :D

Mä olen tuota hiihtämistä kokeillu. Hiihtäminen tuntui yllättävän hyvältä liikkeeltä eikä aiheuttanut supistuksia toisin kuin kävely. Mutta oli se vaan mukavaa!! Ihan peltolatuja hiihtelin pojan kanssa eikä vauhtikaan päätä huimannut, mutta nautin kovasti. :-)

Takaisin