Synnytystä ennakoivia oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mju82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minä kävin illalla saunassa. En näitä "ässiä" ole harrastanut supistusten vuoksi. Nyt tuntui, että viimeiset flunssapöpöt vois jäädä lauteille. Ja olihan tuo jo viikon sairastamisen jälkeen nuhrunen olo. No siellä saunassa oli ihana olla! Mutta voi pee mikä olo iski jälkeen päin! Supisti, ahisti, verenpaineet kohosi niin että korvissa kohisi... Pääsin nukkumaan joskus yhden jälkeen.. Että ei sitten saunotakaan. Vaikka onhan ne ennenkin saunaan synnyttäneet ;)

vitsi mulla ei kyllä tolla saunomisella oo mitään vaikutusta :/ saunon noin 3xvko ja samanlailla oli esikoisen raskaudessa. Nyt olis jo kiva jos vaikutusta olis...

Ei tunnu miullakaan sauna missään.. Mut ei tää lapsi vielä olla häädettävissä jos ei juokseminenkaa aiheuta mitään :D nyt aamupalalla istuessani tullu enemmän harkkasupistuksia ku eilisen päivän aikana et ollaan vaan, maanantaina sit saadaan tietää et saako poikanen tuolla olla nii pitkään ku haluaa, miun puolesta kyllä vois olla jos ei yliajalle aijo majailla :)

En kestä, mulle iski ihan kauhee närästys/ huono olo ja väsy vaikka oon nukkunut suhteellisen hyvin. Tänää 39+5.. Joka päivä mulla on vähä närästystä ollut mut nyt tää vie voimia .. Toivon et enteilee vaan synnytystä...

Aargh. Mulla hirmuinen yö takana. Ensin supisteli shoppailun takia illalla siihen malliin, että harkittiin jo sairaalaan lähtöä. Kympiltä yritin nukkua, mutta maha-jöijäle oli sitä mieltä että jos hää ei nuku, niin ei kyllä mammakaan. Jylläs mahassa 4 tuntia niin , että nyt on sisuskalut ja alakerta entistä hellimpinä. Makuuasennossa en voinut olla lainkaan, kun sattui ihan joka paikkaan. Tässä sitä kukutaan neljän tunnin yö-unilla. Kohta pakko mennä päikkäreille.

Neuvolassa kävin aamulla ja neuvolatäti sanoikin, ettei vauva ole kiinnittynyt eikä laskeutunut, joten pääsee hyvin pyörittämään itseään akselinsa ympäri. Onneksi ei sentään perätilaan ollut kääntynyt. Sydänääniä sai terkka etsiä tovin, ennenkuin hiffasi että mein jäbä onkin nyt selkä mun selkää vasten. Verenpaineet ja muut ok, mutta proteiini oli plussalla. Ei aiheuta jatkotoimenpiteitä, kun ma käynnistys? Mä en usko, että käynnistävät ennenkuin puhkasevat kalvot.

Nele81, oliksä vielä kokeillut ruokasoodaa närästykseen? Moni täällä saanut siitä avun :)

Knyttet, käytitkö V-tyyliä? ;D Mä en oo hiihtänyt yli kymmeneen vuoteen, joten... :D :D
Saunalla ei kyllä oo täälläkään onneks mitään vaikutuksia. Tai vave alkaa liikuskella ja puskeutua ulos kyljestä mut muutoin. :P

Meinasin jo aamulla et lähtö tulee. Oli niin karmee paineen tuntu alapäässä, selkää juili aivan järkyttävästi ja mahassa oli joku kesto supistus päällä. Itkua vääntäen kävelin kämppää ympäri panadolin ottamisen jälkeen ja samalla apina alotti niin hirveen mylläämisen, et maha vaan heilu. Onneks sain tunnin nukuttua nii helpotti kummasti ja kaikki noi aamuset on taas pois.

Naksu: en oo testannut ruokasoodaa. Mulla on omepratzolia kyllä mut se ei auta yhtää. Aikasemmin Somacia mut nyt se on loppu.. Pitäs varmaan mennä apteekkii. Kävin miehen kans kaupungilla käveleen, alkoi seinät kaatuu päälle ja se ihme kyllä auttoi, siihen huonoon oloon. Aika paljon kyllä supisti ja vauva painoi tosi paljon mutta saatii käytyä kaupas. Nyt sohvalla olo ok, mut kun nousee ylös ja tekee jotai niin painetta ja pientä supisteluu..

Pitikin eilen mennä sanomaan ääneen, että poika viihtyy liian hyvin yksiössään kun ei oo ollu mitään oireita. Illalla nukkumaan mennessä vauva rupes kaivaa päätään tonne alakertaan sillä seurauksella, että painaa nyt virtsarakkoa. Yöllä pissakäynnit oli ihan hel*****iä, kun samalla vihloi eikä virstarakkoa saanut edes tyhjäksi, sillä seurauksella, että jouduin käymään vessassa tunnin välein. Koko yön tuli myös lähes kivuttomia supistuksia.
Ehkä tää tästä edistyy. Tänään rv 38+6. Tuli vaan hätä saada toi meidän makuuhuone valmiiksi... :grin

Tuo on kyllä niin inhottava vaiva! Ja ainoa keino siihen on tosiaan käydä koko ajan vessassa. Se, että päästää virtsarakon täyteen on iiiiso virhe ainakin mulla... Tuloksena on ketutus, pari tippaa ja kirvelyä. Sit joudut joka tapauksessa menemään 5min päästä uusiks sinne vessaan.
Mut tosiaan onni on et jotain tapahtuu ja et se loppuu kohta ;)

Ei ois ku reilu 10,5h kun kääntys "meidän" kuukauden puolelle. Aikas huisia!
Eilen taas muksasti suppaili, kipeästikkin. Ja jomotti. Mulla noita tulee kyllä het ku enempi kävelee ja yhtään reippaammin. Vaan koska niin kovasti haluun helmivauvan niin semisti himmaillen tää päivä ja huomenna tai jo illan kähmyssä voiskin alottaa ässien hihasta vedon. Se mitää kuitenkaan auta mutta ompahan liinavaatteet vaihettu, itse puhas ja mieskin tyytyväinen.

Takaisin