Synnytystä ennakoivia oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mju82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sain heti aamulla prostaglsndiini ruiskaisun mieheltä nyt supistaa aika kivasti, päteekö tähän nyt se kansanviisaus sillä se lähtee millä se on tullutkin ??? :) kivaa oli mutta esileikki oli tasoa ai sun alaselkään sattuu -joo- no mä voin auttaa - ah okei hyvä juttu- ai tälläinen hieronta- ähinää puhinaa- mitä sä teet- otan paidan pois kun tukehdun- odota ei onnistu sä oot liian lihava :) me ollaan tosi romanttisia heti aamusta...

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Minä en ota selvää mikä aiheuttaa supisteluja. Toissailtana supisteli vähän aikaa kipeästi. Sinä päivänä normaalista poiketen kävelin vähän reippaammin kaupungilla, arvelin et ehkä johtu siitä. Eilen kävelin vielä pidemmän matkan kun kävin kaverilla kylässä, illalla ei mitään :o taitaa olla vähän niin et ei tuohon saa itse vaikutettua.. Noh huomista äpolia ootellessa, jänskättää onko mitään tapahtunu :)

Mju, miulla ei sperma aiheuta supistuksia :( tai ainakaan vielä, pitää jatkaa testailua :p

Ei mullakaan aiemmin aiheuttanut mutta olisiko lekurin tiistain ronklaukset yhdessä reippailun ja tämän vitamiini ruiskeen kanssa yhdessä saaneet jotain aikaiseksi mene ja tiedä :) mutta ei siitä ainakaan haittaa ole ja mukavaa puuhaahan se on :)

Mullakaan ei sperma aiheuta supistuksia (tai ei ainakaan tähän mennessä ole aiheuttanut) mutta orgasmi kylläkin. Ja toi maijun kuvaus noin muuten kuulosti kyllä aika tutulta :D "Äh, oota, mä vaihdan kylkeä-varo ettet litistä mahaa..."

Aijjaa 0.o en nähny ainaka mitää ilmotusta, mut voipi olla. Siä onki joku ollu ajoissa. Toivottavasti kaikki on hyvi!

Taiskin olla, että ihan piskuruinen kaveri oli tullut pienillä viikoilla, mut kaikki kunnossa. En oo vähään aikaan kattonu kuulumisia.

Onneksi kaikki on kuitenkin hyvin ja vaavi saa hoitoa! Syntyessään kuitenkin ihan hyvän kokoinen:)

Ja johan tässä hyvinkin voi muutkin maaliskuiset jakaantua, miulla la 4.3 ja johan tämä enteilee, kun limatulppaakin lähtee jne ja nyt "jo" 35+1..

Nuo miehet taitaa olla paljon enemmän herkkiksiä ( eriikan ylilatautunut mies) ja tämä aamu oli niiiiin hellää seksiä, mä oisin ehkä kaivannut sellaista kunnon menoa ja melskettä mutta toinen kun pelkää satuttavansa mua jotenkin..

Mäki luovutan jos noi maaliskuiset rupee jakaantuu.. Mun tuuril mä meen yliajalle vaikka kaikki "merkit" näyttiki et olis tullu aikasemmin :(

Meilläki perheessä on "tietyt" päivämäärät millloin kaikki on synnytty on se kirottu 25 sit on 13 ja yks ainoo poikkaus löytyy ja se on pikkuveli,joka on 21 :)

Noh noh, eiköhän nuo loput tammikuisetkin tuskaile et helmikuisia syntyy jo.. Millos teillä tiada ja pivi on la? Mietin vaan et onko miuhun la:han pari viikkoa vaan eroa.. Voihan se olla et mieki oon ennusmerkkeineni maaliskuun loppupuolella käynnistyksessa :D

Takaisin