Synnytystä ennakoivia oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mju82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jee, hyvä et etenee mashnu! Toivottavasti saat levättyä ennen kun alkaa kunnon toiminta! :)

Seksi testattu.. Haha ei tää taidan aiheuttaa mitään.. :D Ei ees mun super herkillä olevat limakalvot menny rikki. Noh, ei täs vielä kiire oo masusta eroon päästä, mut ooon niin malttamaton jo.. <3 19 päivää laskettuun, pitäisköhä suunnitella kunnon ystävänpäivä treffit tuo isännän kanssa nii tää poika takuulla tulis estämään ne ;)

Olin jo menossa nukkumaan ja makoilin sängyssä niin nyt varmaan puolentunnin ajan tullut vähän menkkajomotuksen tapasta koko alamahaa, ja säteilee nivusii yms .. Ja ottaa nii perkuleen kipeetä.. Kiva tässä yrittää nyt nukkua sitten -.- aamulla on äippäpolille se uusi kontrollikäynti aika. Ja tosiaan nää menkkajomotukset on jatkunu lauantaista asti satunnaisesti nyt ovat paljon kipeempiä vaan .. Ja silloin lauantaina juuri tuntui kuin olisi tullut lapsivettä.. Jospa aamulla selviäisi enemmän :)

Miihkali, shoppailuhan oli yks niistä kuudesta ässästä, jotka tää eräs suomalainen fysioterapeutti kirjassaan listasi! ;)

Supistukset saatiin onneks kipupiikillä aisoihin että saan vähän nukuttua. Nyt on paikat sormelle auki, mutta kanavaa on vielä jäljellä. Mutta kyllä mä uskon että tän tiistain aikana Uppis maailmaan tulee :wink

Sori leidit, täällä nukuttiin rauhoittavan voimalla kuin tukki :grin Veristä vuotoa on alkanut tulemaan ja sitä hemmetin limatulppaa oikein verisenä, vaikka mulla on sitä tullut jo monta viikkoa. Vedet ei ole vielä menneet :meh: ja supistuksia tulee, mutta ne ei kyllä saa mitään aikaiseksi. Kohta aloitetaan päivän Cytotecit jälleen. Pitäkää peukkuja, että alkais kunnolla tapahtumaan! On tää synnytyksen ihme hidasta touhua meillä joillakin...

Millos ois seuraava kierros äMmiä? Pikkasen meinaa painaa nyt alaspäin, yrittää tulla vissiin läpi.. Saa nähä mitä tuumaavat pe äpolilla..

Täällä oli eilen koko päivän kipeitä sukkapuikkosuppareita ja illalla tuli vielä alaselkä kipeeks. Lämpöpussi ja särkylääke autto, sai nukuttua yön. Nyt aamulla tuntunu painetta kovasti ja suihkussa säikähdin ku maha tipahti ihan kunnolla alas, mut palautu takas :eek:
Vois alkaa kyl suunnittelee syntyväsä tuo neiti, alkaa nimittäin mamma olee henkisesti aikas loppu :dead:

Jaa, tätä pitääkin vähän seurata.. Jotain vesimäistä vuotoa bongattu, väritöntä, haisee vähän ehkä verelle. Mites se nyt meni.. Side ja paperi ja jos menee paperin läpi on ehkä lapsivettä?

Toivottavasti, Mama ja Mashnu teillä nyt alkais synnytys edistymään, kun ei se sairaalassa olo herkkua ole pitemmän päälle.

Täällä ei mitään maata mullistavaa. Kipeitä suppareita tulee ja menee. Ei kuitenkaan siihen malliin, että mihkään tarttis lähteä. Veristä vuotoa pyyhkiessä, vaikka eilinen sisätutkimus olikin hirmu helläkätinen. Vointi on viikkoihin nähden loistava. Pilatestakin aamulla harrastin, siivoilin ja nyt on pöperöt tulilla. Mies soittelee, että joko ne vedet on menny. Katotaan sitten viikon perästä synnärillä, kun oikeesti käynnistetään.

Takaisin