Synnytystä ennakoivia oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mju82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
3cm auki! Jotain edistystä alkaa täällä tapahtumaan. Hitaasti, mutta varmasti :rolleyes: Supistelee säännöllisesti, mutta en tarvitse vielä mitään kivunlievitystä eli aika laimeeta. Huonekaveri lähti just synnytyssaliin, vaikka oli kans vasta 3cm auki, mutta sillä oli joku bakteeri ja vauvalla vissiin joku hätä :nailbiting:

Ei tainnu olla lapsivettä, kun ei ainakaan lisää lorise.. Mitälie limatulppaa siis :D pitää varmaan ettii ph-paperia jostain ni ei tarviis näitä arpoo..

Lopussa valkovuoto voi olla ihan lirua ja valua reisiä pitkin.. Näin mulle ainakin lääkäri sanoi kun asiasta kysyin.. Tsemppiä kaikille "töissä" oleville naisille :gen014

Ai että mielenkiintoista mä olen tiputellut pidempään tuota lirua ajattelin ensin että kuivasin pissan huonosti mutta ei se nyt joka kerta voi tapahtua :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Miullakin varmaan sit alkanut tuota lirua tulla.. On kyllä joo tosi hehkee olo kun valuu ties mitä limaa :D

Mulla välillä, mutta se taitaa olla kohdunpohja vaan mikä tuolla ilmottelee itestään. Tirppa viihtyy navan korkeudella ja toisinaan sen yllä:eek:

Mä olin shoppailemassa (pakko päästä ihmisten ilmoille) ja lirahti housuun. Mietin jo että hitto nytkö? Mutta ei! Tuota ihanaa muuta limaa vaan. Toisaalta ei ois ollu kiva märillä housuilla taivaltaa bussilla kotiinkaan " joo en oo pissannut housuihin kun vedet meni" "joo kiitos seison ihan mielelläni" :D
Täällä siis edelleen täysi radiohiljaisuus ennakoivien oireiden osalta. Mirkku 38+1, Vantaa.

Mä kans miettiny et oisko vähä noloo jos jossain kaupassa menis lapsivedet... Vaa eipä sille mitää voi :o taidan kohta linnottautua kotia :)

Takaisin