Synnytystä ennakoivia oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mju82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei mulla muuten mitään hätää, mutta ku toi ruoka on ihan karseeta... :hungover:

Täällä viime yö valvottu kipeiden supistusten kans, aamulla soitto synnärille ja näytille. Kanavaa ei yhtää jäljellä ja auki 1cm, mitään ei tehty synnytyksen edistämiseksi kun viikkoja vasta 35+2. Sitten siitä saliin kärvisteleen, yhden aikaan siirryin osastolle kun ei ollu synnytys edenny yhtään. Säännöllisiä suhkoht kivuliaita supistuksia mutta ei kyllä enää nii kippeenä oo mitä aiemmin. Saa nähä mitä vauveli meinaa :D Sen verran pirullinen ku päätti tehdä tän, nimittäin mun valmistuminen jäi nyt kahdesta näyttöpäivästä kii :D

Tsemppii mama ja mashu!!! Tässä alkaa oikeesti iskee vauvakuume tai varmaan enemmän synnytyskuume. Tänää oon kävelly ja riehunu ja ei niin mitääään :D masussa edelleen rauhallisesti vauveli, joka välillä itestään ilmottelee kun nousee peppu pystyyn ja vähän möngitään ja sukkapuikko kipuja satunnaisesti mut ei mitään muuta..Jospa tää ois tyyntä myrskyn edellä :D

Nonnih! Se on Mama88:kin hommissa! Hieno juttu! On sulla ollut sen verran rankka odotus, että on kyllä hienoa, ettet joudu enää pitkään kärvistelemään. :hello2

Tsemppiä Mashnullekin siellä paikkojen kypsyttelyyn!

Kohta ootte molemmat ihan kypsiä äMmiä. laughing7

Toi Minnin 3cm lupailee kyllä, että kohta alkaa tapahtua ihan itsekseen.

Sanna jäi sitten odottelemaan tota S-ryhmän päivää. Milloin otettais? Sulla tais olla seuraava check point perjantaina. Se ois mullekin ihan hyvä päivä. Lyödäänkö lukkoon?:wink

Kyllä se mulle passaa :) Selkä on tähän päivään saakka kiitettävästi kestäny mut tänään se varmaan veetutuksen vuoksi sano sopimuksensa irti. Eli kiitos nam, mahd.nopeasti pojat ulos :)

Tykkäys siis S-ryhmän synkronoidulle synnytykselle - ei selkäkivulle. Toivottavasti menis kuitenkin levolla ohi, vaikka täytyy kyllä sanoa, ettei oo ihme, jos rupeaa selässä tuntumaan, kun miettii, että sulla on se reilu 5kg vauvaa jo siellä kanniskeltavana + siihen päälle istukat, vedet ja kohtu itse. Hattua nostan.

Eli siis kaikki S:t käyttöön ;)
Toki mun puolella on mun pituus kun sitä ei oo kun se 157cm ni ei voi kauheesti taipuu mihkää eikä tuu sen takia kipuja :) Lämmitin tommosen lämpöpussin ja se tuntu auttavan kivasti. Ihan ku ois jotain jomotteluakin tässä samalla että sopia toivoo, jos muksuilla oliski äitinsä kärsivällisyys ni tulisivat aiemmin ;)

Ihan ot, mut jo tässä otannassa näkyy miten toi limatulpan irtoominen kertoo tai ei kerro alkavasta synnytyksestä. Toisilla teillä on lähteny ajat sitte ja eiku ootattaa hoohetkee. Ja sit taas tänää homma eteni rytinällä miihkalilla? Kun limatulppa irtos.. Jännää! :)

Mullon varmaan koko kaupungin muorien sukkapuikot mun alapäässä... Siihen malliin pistelly koko päivän ja alkuillasta tuli alaselkä kipeeks. Lämpötyyny vähän auttaa, pakko nakata kohta nappia naamaan... Saa nähä tuleeko uni... :o

Ai saa...paskissa! Tää Cytotec on kyllä aikamoista tavaraa. Ei siis vielä olla synnyttämässä, mutta toi lääke saa kyllä aikamoisia suppareita ja kiristelyjä aikaiseksi :inpain: Vatsa ollut kovana aamusta asti. Alkaa jo vähän tekemään kipeää ihan vaan sen takia, että kiristää niin tajuttomasti. Ja noi supistukset on saanut vähän tulta alleen. Alavatsaa polttelee kivasti :angry4 Menispä vedet tänä yönä... Vaikka en päivämääränä välitä huomisesta, niin voisin hyvin synnyttää silloin!

Mäkin haluun synnyttää!! Täällä kans alapää täynnä sukkapuikkoja ja telkkarin kattomisesta tuu mitään kun koko ajan pitää asentoo vaihtaa..ääää.

Mitään supistellu koko päivänä. Olin vikoilla käyrillä tälle päivää niin tuli eka kunnon supistus ja kuulu poks. Vedet meni. Pari supparia ollu sen jälkeen nyt 45 minuutin aikana. Mä koitan vähän nukkua nyt...

Takaisin