Mä oon niin paljon liikkeessä lukuunottamatta noita mun sohvakooma päiviä etten tunne noita maha kovaksi supistuksia tuo maha on muutenkin semmoinen kova pallo että pitäis olla ihan makuullaan molemmin käsin tunnustelemassa kovettuuko joku kohta vai ei.
Kipeät supistukset toki tuntuu mutta niitäkin hyvin harvoin ja hyvin vähän to poks 38, mäkin toivon että mennään vesien menolla ja kerta rytinällä.
Miestäkin taitaa vähän jännittää kun tänään kun ajettiin sairaalalle se sanoi että otetaanpa aika kauanko kestää sanoin että se riippuu niin vuorokauden ajankohdasta aamu tai päivä ruuhka voi olla 45 min mutta kesken päivän kuten tänään 15 min johon se totes että pöljä sun kunto vaikuttaa siihen kauanko kestää, johon minä äimän käkenä että miten niin ? Kaveri totes että jos pää on jo ulkona on kaahattava lujempaa. Johon totesin että no josko nyt vähän aikaisemmin lähdettäisiin kun pää ulkona vaiheessa.
Se oli aika liikkis kun se autossa ihmetteli ääneen lukemaansa artikkelia että mikä tai mitkä asiat vaikuttavat synnytyksen käynnistymiseen ja kuinka kiehtovaa on se ettei mysteeriä ole ratkaistu, keskustelu jatkui artikkelilla jossa reitevä ja bootylicious naiset saavat älykkäitä lapsia ja että katkis on kuulemma nobelisti viimeistään 3 vuotiaana :) totesin vain että äidin tyttö <3
Sent from my iPhone using Vau Foorumi