Synnytystä ennakoivia oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mju82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tsemppiä Miihkalille ja kaikille käynnistettäville! :)
Täällä tapahtuu kans jotain vatsassa mutten oikeen tiedä onko se kohdun puolella vai missä... Kävin aamulla kaupassa ja kun kävelin kaupasta autolle alko pistelemään oikeasta kyljestä lantion yläpuolelta. Se ylty vaan ja tuli supistus samaan aikaan ja ajomatkan (1km) kiroilin jo ääneen itsekseni kun sattu niin paljon mutta kotipihaan kurvatessa se pikkuhiljaa laantu. Istuin hetken autossa ja kannoin sit tavarat sisälle ja kasseja tyhjentäessä tuli sama taas mutta ei ihan niin kipeänä. En sanonut mitään miehelle vaan lähetin töihin ja nyt istun sohvalla enkä uskalla liikkua, ei ole toistunut enää mutta nyt kirpasee kunnolla oikealla kylkiluitten alla jos yritän hengittää syvään, hengitän siis hyvin pinnallisesti ja lyhyesti nyt. :/ Nyt vaan odottelen mitä tästä tulee vai meneekö ohi...

Oisko sulta potkittu alimmainen kylkiluu rikki? Mulla kävi niin edellisessä raskaudessa. Kokeile painaa sormilla, jos se sattuu niin varmaan on rikki.

Ei ole kylkiluu, kokeilin painelemalla. Ja ne kaks ekaa kohtausta tuntu paljon alempana, ihan lonkan yläpuolella. :/

Mä synnytän tätä menoo maaliskuus :( Mullakin tuli tuo limatulppa jo keskiviikkona ja sen jälkeen oli menkka jomotusta,mut vedet ei tullu :( Yhyyy koska mä pääsen näistä vaivoistani?:(

Mä lupaan ainakin olla synnyttämättä tänään :D terveisiä sängyn pohjalta, missä tyytyväisenä maiskutellaan

Tsemppiä ja voimia kaikille teille, joilla käynnistys tänään! :)

Miss T kenelle viesti tarkotettu? Mä soitin synnärille,mut eivät ottaneet sisään ku ei vettä tiputtele :/ Mut jos tää olo OIKEESTI JATKUU etten pysty kävelee tai menee vessaan nii pakko mennä synnärille..nooh tänää mä oon sinne menos muutenki :D

Mitä, mitä? Miihkalikin?!?

Kyllä on jännä päivä edessä monella (ja tietty myös meillä uutisia odottavilla :grin) Tsemppiä ja voimia! Toivottavasti hommat etenee mukavasti teillä kaikilla tänään tositoimiin pääsevillä!

Tsemiä Miihkali ja Mashnukin siellä, lapsveet ja cytotecit... teillä on nyt todellakin tohinat edessä! Kukas se kirjottelikaan, että luonto järjestää niin, että kipeänä ollessa synnytys ei ala? Allekirjoitan tuon! Tämä kaamea flunssa on peitonnut alleen kaikki supistelut ja liitoskivut. Thank God!

Mul tuntu viime viikolla tos kyljen/mahan reunan tuntumas viiltävää kipua muutamaan otteeseen, ku ratin taa ähkin ja olin kaupas. Tuntu vähä sellaiselt repeämiselt. Oletan, et moinen johtu siit, ku maha oli silloin just valahtanu alas et jotkin ns. mahan kannattimet ois venähtäny tai jtn sinne päin näin pöhkösti selitettynä. :D

Oiskoha Janna sullaki laskeutumiseen liittyvää se kipu ollu?

Takaisin