Synnytystä ennakoivia oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mju82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä nauran ihan hysteerisenä täällä ois ihana nähdä sen kätilön ilme kun keskustelu etenisi jotakuinkin seuraavasti
" aivastin ja niistin ja limatulppa tuli"
Svo "vuotaako jotain nyt?"
"Joo vettä valuu"
Svo " supistaako oliko limatulpan mukana veristä vuotoa ?"
" joo supistaa, ei ihan normaalia räkää se oli"

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

On varmasti.. Oma toimistoduuni kuulostaa niin tylsältä siihen verrattuna..

Toivottavasti ei minusta jää mitään legendaarista kahvitaukokeskustelun aihetta....

Hauska nähdä miten sitä sitten reagoi mä luulen että mä oon kategoriassa joka toteaa ettei tämä ole ulos tulossa että se jää nyt sisuksiin ja minä kotiin jos ponnistusvaihe pitkittyy että mulla ois muitakin hommia kuin täällä olla haarat levällään toosa turvoksissa punnertamassa kun ei se selvästikään ole yhteistyökykyinen (isäänsä tullut) heippa heei katsellaan ensi viikolla josko se tulisi ulos :P

-Olen ollut tänään poikkeuksellisen väsynyt, viihtynyt sängyssä suurimman osan päivää.
-Noin tunnin verran tullut aaltoilevaa menkkamaista jomotusta, mitä ei aikaisemmin ole esiintynyt (ehkä viikolla 12 seksin jälkeen). Meinattiin ottaa se kolmas s käyttöön tänään, mut jomotus on sen tasoista alakerrassa et ei tässä enää tee mieli.
Ottaakko paracetamolia vai alkaa tekemään kyykkyjä tms?
Terkuin rv 39+1 :woot:

Se parasetamoli ei auta sit niihin tosi kyseessä juttuihin mäkin mietin yks yö kun oli univelkaa ja alko supistella että otanko särkylääkkeen kun ei jaksaisi valvoa kuunnellen supistuksia ja konsultoin lekurikaveria että entä jos en herää sit jos ne säännöllistyy se nauroi hersyvästi ja sanoi että kyllä sä heräät sitten niihin ei parasetamoli vie niitä pois.

Seurantalinjalla ollaan. Otan sen lääkkeen jos nämä yhtään tästä kovenee.
Täytyy kyllä tunnustaa että tää koko raskaus on alkanut tympimään jo aika lailla. Oon tuntenut etenkin äitiyslomalle jäätyäni oloni melko yksinäiseksi ja masentuneeksi. Ei oikein pääse minnekään ja ketään ei ole kaveripiirissä samassa elämänvaiheessa. Suurin osa ystävistä kun on vielä miespuolisia, niin ei ne oikein osaa myötä elää tilannetta.
En tiiä mitä unta näin, kun aamuyöstä heräsin kovin itkuisena ja sit kun mies tuli halaamaan, niin onnistuin sillekin sanomaan jotain vastaan.
Loppupeleissä söin kaksi leipää ja menin takaisin nukkumaan, niin johan helpotti.
Aamulla(klo12) sit päätin että en nouse enää sängystä kuin syömään ja vessaan kunnes lapsi päättää vihdoin syntyä! :grin

Täältäkin kovasti tsemppiä kaikille huomenna käynnisteltäville! :) Jännä päivä tulossa!!!

Tykkäys siis tuolle päätöksellesi, ei pahalle mielelle, Dalia. Me täällä ainakin ollaan samassa tilanteessa ja pystytään myötäelämään, vaikkei se liveseuraa korvaakaan.

On tämä foorumi ollut kyllä hyvä juttu, niin pystyy lukemaan samassa tilanteessa olevien kokemuksia. Esikoinen kun kyseessä, niin kaikki on uutta.
Hmm..vatsa päätti sit tyhjentyä kunnolla ja otin sen 1g paracetamolia. Se tuntuu vievän kipua pois. Mitään vuotoja ei ole tullut missään vaiheessa vielä, enkä mitään limatulppaan viittaavaa ole huomannut. Mutta jokatapauksessa vaikuttaa positiivisilta nuo oireet, et josko tässä ois h-hetki kuitenkin lähestymässä pikkuhiljaa.

Muokattu viimeksi:
Tsemppiä käynnistykseen menijöille ja muuten tuskaisille! Mä oon kerrankin nukkunu koko yön! Jee nyt jalsaa päivystää (tosin shoppailupäivä suunniyteilla).

Takaisin