Mama käynnisteleekö ne vai ihan tarkistukseenko meet?
Ja Mashnu, Sanna ja Minni toivotaan helppoa ja nopeaa synnytystä kaikille, ettei tarvi montaa päivää käynnistellä.
Se on äitiyspoliaika, kun mulla on toksemiaepäily eli tarkkailevat tilannetta, mutta lääkäri sanoi viimeksi, että voidaan käynnistää, jos mun olo ei ole kohentunut. Ensi viikolla tulee kuitenkin 39+0 täyteen. Toivottavasti käynnistävät! Mä oon nimittäin jo todella tuskainen tapaus
Kääk! Siis jos hyvä tuuri käy, niin huomenna meillä voi olla tuolla syntyneet-ketjussa neljän äidin ja viiden pienokaisen tiedot! Tsemppiä kovasti sullekin Mama88! Toivottavasti pääset käynnistykseen. Viime metrit on joka tapauksessa käsillä. :)
Huomenna pitää asemoitua sohvalle kera kännykän ja laturin. Siihen evästä niinku ois lätkän MM-finaalissa Suomi-Venäjä jajaja... Koittakaa sit hyvät naiset päivittää tilannetta, että pysytään kartalla.
Eilen kun olin touhunnu keittiössä useamman tunnin ja sitten istuin ja nousin taas niin tuntu siltä kun housut olis ihan märät :D no vessassa sitten kävin niin side oli ainakin märkä . Ja illalla oli sitten menkkamaista polttelua mahassa ja selässä ja enään ei mitään :D tänään sitten huomattiin että maha laskeutunut jo :) tiistaina on taas äippäpoli niin pitää muistaa nuista sanoa siellä..
Tulee kyl tiukka aamu huomenna ku ei voi olla täällä koko ajan päivystämässä 9:ltä neuvola, sieltä jonottaa labraan kontrolli verikokeisiin sit vielä äippäpolille käyrille ja paineet ottaa :)
Onneks kännykällä pääsee kuikkii välillä mitä täällä tapahtuu
Kun oiskin huomiselle jotain tekemistä, niin ei tarviis koko ajan kytätä foorumia, et millon joku jakaantuu
Täällä edelleen limatulppaa irtoaa ja menkkamaista jomotusta, ei sen kummempia. Mitä oon nyt havainnu ni sanoisin et vajaa kaks teelusikallista on tullu tuota limaa.. :D Kauanhan tämmöstä kestää
Limatulpan lähdöstä voi mennä jopa pari viikkoa ennen kuin synnytys käynnistyy tai "pahimmassa" tapauksessa voi muodostua uusi tulppakin. Mutta VOI myös käynnistyä nopeesti, mulla irto esikoisesta limatulppa kymmenen aikaan illalla ja puolilta öin meni vedet! :)
Tsemppii kaikille kenellä huomenna käynnistys! Nopeita ja hyvin sujuvia synnytyksiä
Joo ei oo kyl oikee taaas Mitään vaivaa 0.0 bebe on kyl aika rauhallinen liikkeissään ja isommalla hädällä käyn aika säännöllisesti... Et vatsa toimii, kävely vähän semmosta ankkamaista ja hyvää asentoo tosi hankala tän mahan kaa löytää mut siinäpä se.. No öisin jomottelee jonkun verran alavatasaa, tänään 37+1 ja tuntuu et aika vaan matelee...
38+2 on sit äitipoli jolloin selviää et ootellaanko et tulee ite vai määrääkä käynnistysajan jos on kasvanu jo 4 kiloseksi. Mitä
En vaan jaksa uskoo ennen ku tää on ulkona ja punnittu :D
Pitäisköhä paistaa pullaa ku viimesillä 2 pullanpaisto kerralla mies on saanu hoitaa paistot ku ite kärvistelen supsitusten kanssa :D
Tää ei nyt kuulu tänne mut laitan kuitenki ku puhuttu siitä limatulpasta...
Mulla oli äsken vessassa omaa hauskaa, nauroin ihan kipiänä, onneks oon yksin kotona, muthan ois viety jo hoitoon
Niistin nokan ja uteliaana piti kattoo sinne paperiin ja hyi hitto mitä siellä oli nauroin nii et alko supistaa et mulla tulee limatulppa nokasta Voi ristus, huhhuh.... Mä en toivu tästä ikinä