Synnytystä ennakoivia oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mju82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä ainakin jännään tiada sun puolesta, että toivottavasti jaksat kirjotella tännekin! Tsemppiä kovasti!

Meille sanottiin yhes synnytysvalmennuksessa et sairaalaan kun menee saattaa tulla liikaa adrenaliinia vereen siin ympäristössä ja synnytys ei lähekkään käyntiin. Synnyttävän naisen ympärillä pitäis olla sellanen oksitosiinikupla jota mies tai muu tukihenkilö voi ylläpitää hellimällä ja poistamalla häiriötekijöitä. Sillon avautumisvaihe alkaa paremmin etenemään.

Pakkohan sinne näytille on lähteä jos alkaa siltä tuntua et nyt on menoa. Mäkin kävin tänään ekaa kertaa käyrillä (tosin liikkeiden vähyyden takia). Sain viel parkkisakot siitä palkinnoksi mutta parasta että masukilla kaikki hyvin. Ja tosiaan jos vähänkin huolettaa vauvan vointi niin paras mennä näytille vaikka passittaisivatkin sit vielä takas. Mä ainakin ensikertalaisena oon ihan hermoheikko :)

Kyl mä ajattelin tos koht puolii soitella.. Eilisest illast saakka ollu menkkamaista jomotusta selässä,joka vaan pahenee..

Onks sulla tiada ollu ihan selkeitä suppareitakin jomotuksen lisäksi? En tiiä miten tehokas se jomotus on paikkoja aukaseen, onko jollai kokemusta?
Mutta kyllähän sairaalan on pakko sisään ottaa jos kotona ei pysty kivuilta olemaan, ei saa nukuttua ja on paha olla! Se on eriasia tekeekö he seurantaa kummempaa ja kauanko siellä pitää kärvistellä mutta eihän ne nyt voi joka kerta kääntää vaan ovelta jos hätä on! Tuntus että osastolle pääsis.. Tsemppiä!
Ja kyllä muakin kovasti kiinnostaa tiada sun olon muutokset ja käänteet! Joten päivitä vaan! Jospa se auttas jaksamaan!

Mä oon lueskellut aika paljon tuota tammikuisten supistukset-ketjua ja tuntuu tosi hurjalta (ja kurjalta) että joillakin tulee ihan kunnon supistuksia ja säännöllisinäkin, jotka sitten kuitenkin laantuu muutaman tunnin päästä, ja tätä jatkuu viikkoja. Mulla varmaan hajois pää - jännityksestä, pettymyksestä ja kivuista.

Tää teidän on pakko nähdä! En osannut liittää linkkiä puhelimella mutta hakekaa Youtubesta hakusanoilla "pregnant lady twerks til her water breaks" :D Siinä vedet tosiaan HULAHTAA!
Haha ukko ihan mehuissaan ja seuraavaksi ou fuck :laughing021se joka eka kokeilee tota ni voi kertoo muillekki toimiiko ettei tarvii ruveta ite turhaa itseensä nolaamaan ukon edessä :laughing025

Tsemppiä tiada. Toi on niin totta mitä kaykay sanoi et epätietoisuus vaan pahentaa oloa ja kipuja siis ainakin mulla oli niin esikoista odottaessa. Kirjottele vaan tänne jos se sun oloa yhtään helpottaa. Ja soitat sinne kättärille kun siltä tuntuu.

Kohta on jossain Iltalehden lööpeissä että twerkkaus käynnistää synnytyksen ja voilaaa!! :taunt005

Sanoin terkkarille tänään neuvolassa että mietityttää syntyykö tää vauva koskaan kun ei oo ollut lainkaan kipeitä supistuksia. Siihen hän tokas että osalla ne alkaa vasta kun on tosi kyseessä. Ja toiset joutuu viikko tolkulla elään niiden kanssa, pohtien et joko, nytkö ja sitten menee usein vielä yliajalle ja joudutaan käynnistämään. Tulit Tiada niin mun mieleen. Tsemppiä sinne. En ees osaa ajatella miltä tuntuisi tollasten kipujen ja epävarmuuden kanssa painia yksin.

Tänään on tullu normaalia enemmän supistuksia ja yleensä mulla niitä tulee iltaa kohti aina enemmän. Saa nähä kui kipee oon sit illalla... :eek:

Tää nyt on vähän ristiriitasta, kun toisaalta toivois et ei kauheen pitkää tarviis ihmetellä kipuja ja toisaalta vauvelin kannalta ainakin pari viikkoo ois hyvä ootella. Limatulppaa irtoilee edelleen vähän, menkkajomotusta, joka säteilee selkään ja kivuttomia supistuksia.. Ei siis nyt mitenkään paha, mutta jos tulis vaikka kipeitä suppareita jatkuvasti, niin kyllä haluais jakaantua mahd pian!

Takaisin