Tiada, miten sulla meni ilta ja yö? Mietin tuossa että miten sulla on ollut supistuksia kun olet ollut käyrillä? Onko ne olleet yhtä tiheitä ja kivuliaita kuin kotona ollessa? Tuli vaan mieleen pari asiaa. Eli jos ne ei ole yhtä kivuliaita kun olet näytillä niin voi olla et kätilöt on sitä mieltä ettei sellasten takia kannata näytille taas seuraavalla kerralla tulla, eli eivät ehkä usko että ovat kivuliaampia kotona kun ei sit käyrillä ole niin kivuliaita. Ja oikeen kunnon synnytyssupistusten alettua sä et kyllä kykenis ajamaan itse 40 km sairaalaan (tai mä en ainakaan olis kyennyt). En siis yritä vähätellä sun tuntemuksia mutta tuli mieleen yks juttu. Voiko olla niin että kotona jännität ja pelkäät olla yksin kotona kun ei koskaan tiedä koska synnytys käynnistyy oikein toden teolla ja pääseekö joku sit auttamaan ja viemään sut ajoissa sairaalaan? Sairaalassa ollessa on turvallisempi olo ja ehkä kivutkin hellittää. Kannattais ehkä keskustella asiasta neuvolassa ja kertoa miten susta tuntuu ettei sun kipuja oteta todesta. Ehkä voisit mennä pelkopolille keskustelemaan, vaikket pelkäisi itse synnytystä niin ehkä alitajuisesti pelkäät olla kotona ja vaan odotella koska on tosi kyseessä. Kun se saadaan kirjattua sun tietoihin niin kätilöt äippäpolillakin ehkä suhtautuis asiaan eri tavalla.
Toivottavasti et loukkaantunut tästä, olen vaan miettinyt tilannettasi ja mikä sua vois auttaa. :)