Synnytystä ennakoivia oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mju82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä oon jo auki,mut ne ei tee mitään ennen ku vede tulee. Mä haluisin näihin kipuihin jonku näköstä helpotusta.. Ei se oo vielä ku vasta ens maanantaina täysaikanen..

Mut eikös ne pysty antaa jonku kipupiikin kuitenkin noihin kipuihin ihan terveyskeskuksessakin? Pitäiskö soittaa ja kysyä asiaa. Turhaan sitä hirveesti kärsiin jos mitään ei tapahu.

Emmä nyt oo enää peril paljon oon auki ku ei ne suostu tutkii mua eikä ottaa sisään.. Mut maanantaina olin sormen päälle auki.. Jolloin ne teki sen kipeen sisätutkimuksen varmaan ihan tahalleen..

Oon syönny ja oon ollu suihkussa ja oon käyttäny lämpö tyynyä.. Ei auta,mut ehkä mä lakkaan valittamasta tänne siitä..

Mitä oon noita synnytyskertomuksia lueskellut niin ei ne taida ottaa ainakaan synnärille ennen kuin on vähintään 3-4cm auki, eli että myös sisäsuu on avautunut. Kun ulkosuu on vasta sormelle auki sisäsuu on yleensä kiinni. Mullakin on ulkosuu ollut sormelle auki, pehmentynyt ja lyhentynyt jo viikosta 26. Varoiteltu on siitä lähtien että voi syntyä kohta mutta ei ole vieläkään pihalla. :D
Tiada oletko kokeillut Panadolia ja Buranaa? Tai lämpöpussia kipuihin? Jos nuo ei riitä voisit kyllä soittaa ja kysyä kipupiikkiä että saat levättyä ellet pysty nukkumaan.

Buranaahan ei Janna saa otta viimesellä kolmanneksella enää. Tai ainakin näin oon kuullu.

Nii eiköhän 3-4 senttiä oo.. Ka seki voi olla tuskien takana että siittä avautuu lisää... :/

Niinushka, sitä mieltä mäkin oon ollut mutta eikö joillekin täällä ollut määrätty Buranaa johonkin? Kun muistan vaan itekin vastanneeni etten saa suolistosairauden takia käyttää sitä.

Eikös me puhuttu siitä et jälki supistuksiin voi ottaa molempia. Vai muistanko mä ihan väärin? No kysymällähän sekin selviää :)

Kyllä mun mielestä sieltä synnäriltä kuuluis antaa kunnon lievitykset jos kivut on tota luokkaa ja väärin on neuvolassa ja synnärillä höpöttää että vauva voi syntyä hetkenä minä hyvänsä jos sitten kuitenkaan näin ei ole. Olishan ne muuten ottanu Tiadan jo sisään. Mä en tykkää tommosesta hyppyyttämisestä ja rupee kiukuttamaan Tiadan puolesta kun toinen ei saa kunnon neuvoja ja apua ammattilaisilta vaan joutuu turvautumaan keskustelupalstaan, vaikka hyviä neuvoja ja tukeahan täältäkin saa. Sen vaan ei kuuluis mennä niin, siks meillä on terveydenhuolto.

Emmäkää ymmärrä et kipuun ei saa mitään!! Mutta eikö ne vauvat voi syntyä koska vaan;)

Mulle aikoinaan sanottiin just noin, että "vauva voi tulla milloin vaan" ja siltä se tuntuikin kun tyttö oli isokokoinen, pitkään kiinnittyneenä ja taispa sf-mittakin olla yläkäyrillä. Ja tosiaan kun se oli esikoinen niin kaikki liitoskivut oli kovempia mitä myöhemmissä raskauksissa. Se jatkuva toitotus "voi tulla millon vaan" sai sen loppuajan tuntumaan tooosi pitkältä. En viimesen kuukauden aikana tehnyt juuri muuta kuin istuin kotona ja odotin sitä synnytystä... Blaah, että se vei ilon koko odotuksesta. Nykyään kun tiedän ettei ne vauvat sieltä toivomalla, rukoilemalla, itkemällä eikä käskemällä tule, eivätkä tipahda itsestään, niin suhtaudun tähän loppuraskauteen ihan erilailla. Mielekiinnolla odotan, että minkä päivän Tirppa valitsee syntymäpäiväkseen. Ja sitä myötä horoskoopikseen ;)

Tiada pystytkö käydä kävelee? Tai vaikka vaa pihalla palloilee haukkaa raitista ilmaa...:)

Takaisin