Synnytystä ennakoivia oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mju82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä aina haluaisin esitellä omia eritteitäni ja vessatuotoksia miehelle, mutta se ei oo kauhean innostunut... Mikähän sitäkin vaivaa :D Joudun tyytymään sit pelkkään kuvailuun, buhahahaa!!!

Kerran meillä oli oikein keskustelu kakan eri koostumuksista ja kävi ilmi, ettei mies kato sitä juuri koskaan! Mä kyl katon aina, siitä kun voi päätellä kaikenlaista.

Joo, sori jos joku oli nyt syömässä. Ite oon aamupalalla.... :D

Ei kovin herkästä mulla mee ruokahalut, mut kyllä ton kuvan jälkee ois varmaa menny :rolleyes: onneks ehdin syödä aamupalan jo :)

Ei mua haittaa noi kuvat :) Ja tosiaan kuvistahan se parhaiten selviää, mitä yrittää selittää. Lapsi arjessa melkein jo kaikki nähty, nii ehkä silläkään järkytä enää tommoset :D

Mä pystyn kyllä ihan luontevasti keskustelemaan vaikka mistä ruokapöydässä (yleensä olen ite se joka kertoo pahimmat jutut) ja oon päiväkodissa kyllä nähnyt jos jonkinlaista tuotosta vaikka kesken ruokailunkin, mutta onhan se lapsen erite nyt pikkasen eri asia kun se että foorumilla pläjähtää ruutuun aikuisen pikkareiden sisältö :rolleyes: En mä koe olevani millään asteella herkkä tollaselle ja aivan varmasti olisin aukaissut sen pikkuisen esikatselukuvankin mutta silloin se on ollut jo oma valinta katsoa tollanen kuva :grin

No ehkä ne esikatselukuvatkin riittää. Ne on kuitenkin yhtä helppo lisätä kun isot kuvat ja katsoo kuka katsoo.

Joo en muuten "panikois" limatulpasta ellei esikoisesta olis kahden päivän päästä limasta mennyt vedet.

Mie en ainakaan tällä puhelimella saa lisättyä kun yhdellä tavalla kuvia, ja taitaa olla just täyskokosia.. Sillä vaan aattelin sitä toista ketjua

Mä en saa tällä puhelimella laitettua mitään kuvaa. Lumia on ja mieskin (tekniikan ihmelapsi) sanoi, ettei saa lisättyä ku kokeili.

Mulla on myös lumia, ja kyllä mä saan kuvia laitettuu. Pitää vaan rajaa niitä pienemmäksi. Ja pelkällä kännykällä käytän tätä foorumii, hyvin pelittää.

Mulla sama homma ku miss t:llä, lumia ja pitää rajata kuvaa pienemmäksi, tabletilla onnistuu rajaamatta, mut pikku kuvia vaan molemmista (ainaki puhelin)

Baby Blues -sarjakuvassa oli joskus hyvä strippi, jossa perheen äiti vastaa lapsettoman siskonsa kysymykseen siitä, mikä on muuttunut lapsen myötä, että BKT on selvästi noussut. Sisko näyttää hämmentyneeltä ja äiti selittää, että niin, BKT, eli Brutaalin KestoKyky. :grin

Ei mua ainakaan se kuva hetkauttanut, mutta ymmärrän toki, jos joku ei halua katsoa. Ällökuvaketju oli ihan hyvä idea. Kannatan.

Kyllä oon juu ei ne ota mua sisää niin kauan kunnes vedet ei oo tullu,vaikka supistelee kova kourasesti..en yhtään yllättäny etteivät ota.. Alkaa usko loppumaan noihin..

Ihan mielenkiinnosta, mitä sä tiada haluisit, että tekisivät? Jos se synnytys ei kunnolla käynnisty (noista kipeistä supistuksista huolimatta), haluisitko tosiaan notta ottaisivat sut osastolle tuskittelemaan useaksi päiväksi, mahdollisesti viikoiksi? Vai että lääkkeellisesti käynnistettäisiin ennenkuin vauva on täysiaikainen (ei tainnu vielä ihan olla?)

Takaisin