Synnytystä ennakoivia oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mju82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Must tuntuu et se teki ihan tahalleen kipeen sisätutkimuksen :/ Paikat niin kipeenä ettei vessas pysty ees käymään :(

Muokattu viimeksi:
Ne voi oikeesti tehdä tahallaan kipeen sisätutkimuksen jotta se vähän avittais kohdunsuuta aukeemaan. Näin ainakin synnytyksen aikana.

No joo huomasin! Nimittäin kotiin ku tulin nii oli ne supistukset paljon kivuliaampia.. Nyt onneks helpottanu,mut edellee paikat hellänä :/

Apuaaaa!! Mä johonki ketjuun kirjotin siitä mun verisest vuodost,se jatkuu edelleen.. Tai siis siteeseen tullu verta ja nyt ku pyyhin nii paperii tuli jotain limasta :/

Tiada, ootko kokeillu niitä ässiä tänää jo :p

Jooo kyllä parii ässää on kokeiltu,mut ei oo ainakaa mitään tapahtunu ton vuodon lisäks.. Ku rupesin miettii et missä vaiheessa pitää soittaa synnärille tost verisest vuodosta ku ei oo kipuja ja noh supistuksia tulee satunaisesti..

Kannattaa se varmaan soittaa ja kysästä kuitenki..

Onks muuten tiada se vuoto kirkasta verta vai vaan vanhaa verta liman seassa?

Aluks se oli semmost vähä rusehtavaa,mut nyt ku sitä on tullu siteeseen nii on punasta. Ei tuu enää pyyhittäessä verta ja tais tuokin jo loppua.. Ei oo kipuja missään supistuksia nyt tulee 11 min välein :/

Se ihan punanen veri voi tulla avautumisesta.. Jos nyt supistelee enemmi ni kannattaa soitella joka tapaukses, vai joko ehit soittaa?

Mulla tuli esikoisen symmytyksen aikana juurikin rusehtavaa limaa avautumisen yhteydessä... Kuulostais siltä et homma etenee.

ImageUploadedByVau Foorumi1421786618.424560.jpgImageUploadedByVau Foorumi1421786636.647810.jpg
Sori kuvat mut nää ehkä kertoo enemmän.. Mut siis soitin neuvolaan ja sielt sanottiin,et jos tulee enemmän vuotoo tai kipuja nii yhteys sairaalaan..

Mulla tuli pari päivää tommosta sillon puolessa välissä, kun ne ronkki mun kohdunkaulaa. Eli sillon meni limakalvot rikki ja sit sitä töhnää tuli sieltä limakalvojen normaalin liman mukana kunnes ne oli parantunu.

Mulla ihan normaalisti ilman raskauttakin tulee gynekologisen tutkimuksen/peittojen heiluttamisen (joskus) jälkeen tuommosta rusehtavaa.

Kauan te yleensä ootte vuotanu tommost? Tänä asmuna oli taas sitees ehkä pikkurillin kynnen pään kokonen jälki,mut yhteensä tullu max. 2 ruokalusikallista..

Takaisin