Voiko vauvan liikkeet ennakoida jotain? Mulla on vatsas ollu hillitön mylläys koko päivän ja tietty tuo aiheuttaa myös supistelua ( ei kipeitä, vaan kovin epämukavia )..
Sitä streptoa on alettu srulomaan kun jos vauva sen synnytyksessä äidiltä saa voi aiheuttaa vastasyntyneelle vakavan infektion. Siis olikohan 10-30% aikuisista oireettomia kantajia...
Okei.. Mietein vaan ettei siin ollu mitää että käynnistetään herkemmin tai tämmösiä. Entä osaako joku sanoo tästä että ku vauvat voi tulla keltaseks ni onko se jotenki periytyvää? Ku oon ite ja mun mies saatu sinivalohoitoo siihen ni onko todnäkösempää että vauvaki on keltanen?
Lounaan jälkeen oon lähinnä pötkötelly sängyssä kyljellään ja katellu telkkaria. Supistelee aina välillä. Ei mitenkään kauheen kipeesti mutta sillai eri tavalla ku yleensä...
Multa otetaan huomenna toi näyte. Voi hitto mua jännittää tiadan tilanne ja sit huominen käyrä ja ultra en malttais oottaa et nään mun sydänkäpysen, isukkiki pääsee onneks mukaan vaikka oli epävarmaa pääseekö lähtee töistä