Synnytystä ennakoivia oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mju82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tsemppiä Tiada koitokseen! :happy: kannattaa kyllä varmaan varuiksi ottaa synnärikassi mukaan, kuulostais että alkaa synnytys olla tosi lähellä nyt! :dummy1:

Sama täällä Mashnu, mullakaan ei ole vielä mitään merkkejä että synnytys lähenisi... Mulla toki la vasta 22.2. että onhan tuonne vielä aikaakin.

Ei mullaka. Alkaa kyllästyttää. Vois mennä töihin hetkeks, ei ne vaa taitas ottaa mua enää:(

Mulla on jännä fiilis. Tuntuu että suppareista ym.huolimatta Tirppa ei vielä ole syntymässä, mutta en usko sen pysyvän tuolla siihen 26.2 astikaan. Minä luulen että saan tämän viikon aikana kaikki kamat paikoilleen ja alan sitten itse valmentamaan tuota miestä avautumisvaiheesta ja supistuksista ja ponnistusvaiheesta...Tuleepahan ittellekin kerrattua ;)

Mashnu: Ihan sama meno täällä; ei merkkiäkään synnytyksen lähestymisestä, vaikka viikkoja on jo se 37+6. Sähän taisit mennä ihan samoissa...

Oon kyllä jo pitkän aikaa sitten asennoitunut siihen, että reilusti yli LA:n mennään. Mulla on pitkä kierto ja esikoinenkin syntyi vasta 41+5. Osittain tää on varmaan sellaista henkistä itsesuojelua. Ei oo sitten ne LA:n jälkeiset päivät niin pitkiä, kun ei oo liikaa k.o. päivään fiksautunut.

Ai niin! Sulla oli jo päivä tiedossa! Kääk! jännää!

Mulla on varmaan vielä ainakin 3 viikkoa jäljellä, mutta ei se mitään. Olo on pääosin hyvä ja paljon on vielä tekemättä, muutenkin...

Ota tässä nyt sit selvää kastuko housut valkovuodosta vai lapsivedestä.. sairaalaan mstkaa vajaa 80km että ns turhaan ei viittis sinnekkään lähteä. Esikon kanssa vedet meni vasta 12h supistusten jälkeen kätilän tehdessä sisätutkimusta. Pari viikkoa ollu tosi ikävää oloa.. harkkasupistuksia pienimmässäkin rasituksessa jne. Nyt on pari pv ollu parempi olo.. onko sekin ennakoiva oire kun esikon kanssa tuli myös parempia päiviä just ennen synnytystä. Esikkp syntyi 39+1 ja nyt menossa 37+5..

Eikö apteekista ollut mahdollista ostaa jotain paperia/liuskoja joilla sais selville onko lapsivettä? Muistaakseni joku täällä kirjoitti sellasesta.

Takaisin