Synnytystä ennakoivia oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mju82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
TIADAAAA huhuu !!! :happy093.

Makoilin tossa sohvalla ja tunnustelin mahaa, meillä on taidettu laskeutua ihan tosissaan ja mietin et oisko voinu jopa kiinnittyä. Eilen tuntu sellasta kairaamista alapäässä :dance018
Tossa ihan häpykummun yläpuolella ihan alamahassa tunnen selvästi jotain kovaa mitä en oo ennen tuntenu tai sit en oo vaa ajatellu.... jännää hommaa tämä loppuraskaus. :excited001 Nii ja musta näyttää niinku mahakipu ois tipahtanu :wideyed:

Pikku myy, kyl se pää tuntuu siin vähä häpyluun yläpuolel kun on alhaalla.. Tai ainakin näin miulla. Tää kyllä laskeutuu sinne, mut pääsee kyl pois eikä tajuu kiinnittyy. :rolleyes: taas oli pää kylkiluissa äsken. Näinköhän meinaa kiinnittyä ollenkaan :o

Muoks. Siis päätä tuntuu siinä, ei tietty koko pää..

Toi mihin se vauva siä kiinnittyy ja miten? Tuleeko mulla joku ankkuri toosasta ku neiti päättää kiinnittyä? Anteeks tää kuuluis varmaan tonne tyhmiin kysymyksiin!!! Mulla ei oo ainakaan muutaku tää foorumi:)

Noniin minä ja ystäväni pönttö olemme tutustuneet tässä lähemmin..mulla sis vaan yrjö lentää..:(

Minulla tuntui yöllä, että tyhjenen tuolta toisesta päästä. Heräilin muutaman kerran myös siihen, kun oli kuuma, hikoilin ja sydän hakkasi niin että korvissa humisi. Supistuskipu oli kuitenkin siedettävä, ei tarvinnut edes nousta sängystä ylös. Tirppa on levoton, ollut liikekannalla lähes koko yön. Sitten oon huomannut, että Tirpan liikkeiden aikana, liikkuu siis edelleen aika suurieleisesti, jotain valuu pikkupöksyihin.

Takaisin