Synnytystä ennakoivia oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mju82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
On mulla nyt ollu noit kivuliait supistuksia ja kolme päivää ollu kummallinen olo..oksettaa ja ei oikee mitään saa alas,mut silti vois syödä hevosen..

Ai että voi tulla hölmö olo.. Yritin käyvä nukkumaan tuossa 1 maissa, ja ihmettelin kun alko sattumaan tosi kovaa mahaan ja pakko päästä vessaan. Muutaman kerran loppu ja alko mahakipu ennenkuin tajusin et hitto, näähän on supistuksia ! :D siis miten voi olla näin jäinen .. Nyt tais jo rauhottua, mut jonkun aikaa noita tuli ja senverta kipeitä et joutu hengittelemään ja ettimään parempaa asentoa. Joo on kyllä melkolailla erituntusia kuin aijemmat. Vähän tuntu siltä ku ois ollu raju ruokamyrkytys paitsi et selkään ja reisiin alko myös tuntua.. Ilmeisesti tän päivän ässät, sauna ja synnytysvalmennus, oli näitten suppareitten takana.

Tiada: mitä siellä tapahtuu?

Hetken oon saannu levättyä ku ne supistukset helpotti ees sen verran,mut tadaa täällä taas ollaan ja supistelee ja on kans semmonen olo et oisin ruokamyrkytyksen saannu,mutten kumminkaan oo.. Just kävin vessassa alushousut oli aivan märät nyt laitoin siteen..

Muokattu viimeksi:
Ei näköjää haitannut vaikka oon nukahtanukki :p Ei oo tapahtunu yöllä mitää ja tiadaki vissii yhtenä kappaleena :)

Tiada, joko oot laitoksella? Tsemppiä synnytykseen, eiköhän se oo menoa nyt?

Eihän sitä meinaa malttaa nukkua jos on jollain tilanne päällä .. :p

Kiva, paikat ihan hellinä viimeöisestä supistelusta + liitoskivut. Enpä taija nousta sängystä ennenku on pakko..:rolleyes:

Ja tämä höpsö nukku! Saunasta ja seksistä huolimatta ;) No oisko tunnin tai parin verran supistellu, mutta ei kovin kipeesti. Kuuma kyllä tuli, peitto lensi veks mutta sain hyvän asennon ja pärjäsin ilman särkylääkettä. Sanoin, että välttelen nuita ässiä mutta ei niitä ihan ilmankaan voi olla → minä pimahdan. Harmi vaan kun tuo mies on niin huolissaan. Valvoi pitkään, toivottavasti ei minun takia.

Mies on niin hyväuninen et ei ees huomannu et ravasin puolet yöstä vessan ja sängyn väliä.. Mitenhän mie oikeesti saan tuon ylös jos synnytys käynnistyy yöllä :o joku kerta yritin herättää tuota jonkun tunnin, mut sit luovutin :rolleyes:

Ei tuokaan ole herännyt kun aikasemmin olen tuskissani piehtaroinut (hahah, hevossanastoo), nyt se olo alkoi ennen kun hän kerkes nukkumaan. Mutta ei ollut läheskään niin kipeitä supistuksia kuin toissa viikolla.

Mies kyllä nukahtaakin ihan hetkessä, tosi kiva sillon kun ei saa itse unta :rolleyes:

Tuliskohan joku nostamaa miut sängystä kun tuli NÄLKÄ..? Mies kantais kyllä ruokaa sänkyyn mut se on pilkillä :(

Mä heräsin huonoon oloon puol kuus... Olin jonku aikaa hereillä kunnes tajusin, et oli vaan niin kauhee nälkä! Söin pari leipää ja takas nukkumaan... Nyt on olo niinku zombilla!

Mannikka, mulla on sama onkelma, näläkä enkä jaksais ite nousta ja mies lähti jo hommiin. Asiaa ei auta se, että kuuntelen kun 10-v kuopus heräsi ja lämmittää itelleen mikrossa eilistä pitsaa aamupalaksi. Minun mahani murisee...

Pitäs olla jotain pientä syötävää sängyn vieressä.. Pakko se kai on nousta. On vaan kyljen kääntökin niin tuskasta et en haluu ees tietää kuin paljon sattuu nousemine. Pitänee hakee kasa ruokaa ja raahaantua sohvalle syömään :rolleyes:

Ja näköjään tässä makoillessakin supistelee vähän, toivottavasti ei innostu ku nousen..

Mä nukuin 5 tuntia ku ensin en saanu unta ja sitte heräsin kiljuvaan nälkään niin oli pakko nousta syömään aamupalaa. Ärsyttävä syy herätä moinen nälkätila :mad:

Takaisin