Synnytystä ennakoivia oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mju82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Selvisin sohvalle.. Oli "vähän" tuskaista ylös nouseminen, piti huutaa ääneen. Toivottavasti naapurit ei heränny. Nyt en kyllä nouse sohvalta kun vessaan (joskus piiitkän ajan kuluttua)! Toivottavasti on kaikki tarpeellinen lähellä.. :p

Liitteet

• 1421566936199.jpg
    1421566936199.jpg
    38.2 KB · Katsottu: 79
Oon mä nukkunu ja hyvin nukuinki :p Just heräsin ku olin nukahtanu uudestaan nyt aamulla :dead: Piti heti tulla tänne pyörii ku näin unen et tiada synnytti ison tytön eikä kukaa enää ihmetelly miks sitä sanottiin ronsuksi :joyful:
Mä nyt oon tällanen hölömö et jännitän aina vaikka toistenkin puolesta ja saattaa siinä joskus mennä yöunetki, ei ois eka kerta ollu :laughing001

Mä muuten näin kans unta tiadan synnyttämisestä. Maha tosin oli mun, eli mä olin tiada, kun mahaa kutisi siinä unen läpi. Ensin kuitenkin tiadan piti synnyttää se maha, josta synnytetään vauva, muuten olis sama DNA ja se olis paha, vois tulla komplikaatioita. Se oli jotenkin hankalaa, kun tiada ei ollut osannut varautua siihen, mut onnistui kuitenkin. Varsinainen vauvan synnytys meni ilmeisesti Pikku_Myyn uneen.

Naureskeltiin muuten eilen miehen kanssa synnytysvalmennuksen jälkee, et tästähän tää kohta kuitenki syntyy.. Ei muuten naurattanu enää yöllä. Keskiviikon jälkeen eivät lähtis enää estelemään, jos päättäs syntyä, mutta jos nyt vielä pari viikkoa pysys sisällä..

Soititko tiada jo, ja lähetkö näytille?

Makaan edelleen sängyssä enkä pääse ylös :D Tiedän oon tyhmä ku en oo tallentanu sitä numeroa :D

En miekään oo :D aina joutuu googlettaa sen ..

Meillä laitto neuvolassa neuvolakorttiin kaikki tarvittavat puhnumerot: neuvola, äitiyspoli ja oys synnäri. Oon tallentanu puhelimeen neuvolan ja synnärin numerot :smug:

Mullaki se on neuvolakortissa :) Mut joo ehkä mä alan kokeilee kuinka ne S ässät toimiikaan,koska sanottiin et jos pystyn kotona olee ei tarvi mennä näytille ja ku vedet ei oo menny.. Joten odotellaan ja jännitetään :)

Hei apua.. Nyt toisesta turvonneesta tissistä valskaa maitoa :( Ja siis sitä vaan tulee! :D Mitä vi**ua?:O Apuaaaaaaa.. Mä en haluuu :( mua pelottaa.. Ehkä toi suihku pitäis laittaa 8:nneks ässäks :D

Takaisin