Synnytystä ennakoivia oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mju82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hyvä Tiada että pidät puolesi! Nyt kun kerta oot siellä, niin eikö se oo hyvä niidenkin tutkia kaikki mahdolliset jutut :) ja jos pääset kotiin, niin voit mennä sinne rauhallisin mielin.

Pyh ja pah! Ei syntynyt! Prrkele laittoivat kotiin :D Eli odotellaan odotellaa :D Enkä päässy ees lääkärille kätilö tuli sanomaan ettei lääkäri koe tarpeelliseks tarkistaa..olipa taas käynti ku eka puhuttiin,että tulis nyt ja pitäis ottaa se streptokokki testi,mut sit se lapsivesi näyte oli negatiivinen,joten ei kattonu kohdun suuta,eikä ultrannu..:( Kuulemma ei tarvettä sykkeet oli kun oppikirjasta.. :)Ehdin jo huokaista,että saan vihdoin ronsun syliin ja tukihenkilö oli kans valmiina,mut eeeeei :D

Ihan varmasti se sieltä tulee. Mä olin kans keskiviikkona jo ihan valmis puskee nää pihalle, mut ei ni ei. Mä niin tiedän ton turhauttavan tunteen ku ei vieläkään ala tapahtuu :) Eipä ne muksut silti oo koskaan sinne jääny ja nyt puhutaan enää viikoista. Jos tähänki saakka on jakdanu odottaa ni ei se sit enää paljon oo :)

Mut on se vauvan paras tulla sitten kun on valmis. Vaikka minun sisko syntyi rv36 ja oli syntyessään 2,8kg eli aika valmis pakkaus niin oli hänellä sitä keltaisuutta, enkä tarkkaan muista mitä, mutta muistan että verikokeita siitä otettiin paljon. Semmonen pieni laiha vauva eikä "makkaroita" niin oli ne neulanjäljet ikäviä :(

Hyvä että hän ei vielä päättänyt tulla, sullahan on Tiada la vasta yli kuukauden päästä, älkää toivoko ennenaikaisia vauvoja :( Vaikka loppu on varmasti tuskaa odotella mut se maailmaan valmis potra vauva on kaikkien kannalta kivempi vaihtoehto kun se pieni heiveröinen lähes keskonen... Kyllä ne vauvat sieltä tulee ja odotus palkitaan, sitten sitä raskautta ei enää muistakaan :) <3

Esikoinen synty 40+2 ja sillä oli kanssa keltasuutta ja voi niitten verikokeitten määrää.
Mutta joskohan Ronsu vaan haluaa jatkaa kasvamista mukavassa yksiössä :)

Takaisin