Synnytystä ennakoivat tuntemukset

Aloitin viikko sitten tuon teen :) selvästi harjoitussupistukset voimistuneet sen avulla kuten edellisessä raskaudessa.

Mua supistelee aina silloin tällöin ja välillä pitkiä aikoja silleen 10minsan välein ja sit ne supistukset taas loppuu :banghead:
Nyt rv 39+2, onhan tässä vielä aikaa laskettuunaikaankin. Enkä mä kyllä yhtään haluis synnyttää :brb:

Miten muuten noiden Panadolien kanssa on? Kannattaako niitä ottaa illalla kun mahassa ja selässä juilii, että saa nukuttua vai lopettaako ne kokonaan niiden pientenkin supistusten tehon?
Vai viekö ne vaan kivun pois ja supparit jatkuu? :cool:
Eli tarkotan, että jos ne hidastaa synnytyksen käynnistymistä niin en mä sit niitä ota :grin

Saako sitä vadelmanlehtiteetä ihan tavan kaupasta? En ollu kuullutkaan, mutta voisin kokeilla! :)

En usko ainakaan että panadolilla sais supistuksia lakkaamaan jos ne ovat alkaakseen ihan tosi mielessä :) itsellä kovia liitoskipuja ja välillä myös meinannut panadoliin turvautua mutta enpä ole sitten kuitenkaan raaskinut. Yleensä olen nukahtanut hyvin, tosin öisin olen alkanut heräilemään ja välillä tulee valvottua 2-3h putkeen :/

Itse koitin etsiä ruokakaupoista mutta en löytänyt, joten ostin sitten luontaistuotekaupasta

Mä olen ymmärtänyt, että sitten kun niitä "oikeita" synnytys-supistuksia tulee niin parasetamolilla ei niihin enää juuri helpotusta saa :) Enkä usko, että niillä olisi mitään laimentavaa vaikutusta niinkun avautumisen tmv kannalta. Mä olen nyt monta vkoa joutunut ottamaan 1g joka ilta..

Hei, mullahan olis vadelmanlehtiteetä kaapissa jo valmiina. Otan ehdottomasti kokeiluun vaikka nopealla googlettamisella se ei mitään käynnistäkään, pitäisi vain voimistaa jo olemassa olevia oireita. Mutta jos niitä ei ole (kivuttomia suppareita lukuunottamatta) niin eipä tuosta taida paljon olla apua :playful:

Huhhuh, tuli äsken toteutettua se yksi S eli seksi. Sen seurauksena ensin vauvalla hikka, sitten tuli supistukset. Vatsa lähes tunnin ihan kova ja 40min aikana tuli 5 kivuliasta supistusta. Yks supistus oli niin kova, että pääs ihan huuto :nailbiting: Nyt sitten tilanne rauhoittui, hetken ehdin jo säikähtää että nytkö lähti synnytys käyntiin. Nyt 35+6.

Meillä seksi ei aiheuta mitään supistuksia :( Maitoa tulee kyllä sen aikana ja jälkeen niin paljon että voisin imettää pientä kylää...

Mä ostin tänään tota teetä ihan Citymarketista ainakin :) juu eipä se mitään käynnistä mutta haluan silti testata kun ei se huonoakaan tee :happy:

Mun tekis mieli seksiä mut lonkat ja häpyluu särkee niin paljon plus vauva on niin alhaalla että seksiin ei vaan nyt pysty. On muutenki niin raihnainen olo. Ei tartte ku hetki jotain tehdä esim pestä perunoita niin alkaa supistaa. Ja pitäis 2,5 vuotiaan kanssa jaksaa touhuta... Nyt tosin hän lähti Vaasaan täksi viikoks jos ikävältään pystyy olemaan niin pitkää.

Eilen siivottu koko asunto ja salilla vielä sen päälle käväsin. Illalla menkkajomotusta ja yöllä supisteli kippeesti että reisissäkin kramppas:D vähän aikaa jatku ja loppu sitten kuin seinään. Tosin ei tarttis vielä ihan syntyä ku viikkoja 36+2 mut pikkuhiljaa:)

Vyöhyketerapiasta kotiuduttu. Jouduttiin lopettaa kesken kun kohdun heijasteita käsiteltäessä alkoi niin kovasti supistelemaan... Nyt supistaa kipeästi noin 5min välein :eek: Varmasti tää tästä vielä laantuu, mutta kauankohan mä uskallan odotella?

Vyöhyketerapiasta kotiuduttu. Jouduttiin lopettaa kesken kun kohdun heijasteita käsiteltäessä alkoi niin kovasti supistelemaan... Nyt supistaa kipeästi noin 5min välein :eek: Varmasti tää tästä vielä laantuu, mutta kauankohan mä uskallan odotella?

Miltäs siellä nyt tuntuu?? :)

Miltäs siellä nyt tuntuu?? :)
Ei miltään enää :D Sen verran ehti tuntua, että synnärille soitin ja ne toivotti tervetulleeksi synnytämään jos supistukset jatkuu.. Ja sitten ne loppui kuin seinään. Vähän alakertaa juilii ja uskon, että noi supistukset oli ihan oikeita synnytys-supistuksia, ne vaan loppui liian äkkiä :dead: Toivotaan, että ne sentään jotain sai aikaiseksi tuolla alakerrassa :)

Paratiisi saat ehkä nyytin pian syliin <3

Täällä on ollut tänään siivousvimma ja verenpaineissa alapaine vähän koholla. Toiveissa että lähiaikoina alkais jo jotain tapahtua :)

Vadelmalehtihauduke tukee kohdun toimintaa ja se on siinä mielessä tosi hyvä raskauden aikana nautittavaksi. Itse olen käyttänyt sitä pieniä määriä koko raskausajan. Kaikkein parasta on käydä itse keräämässä ne vadelmanlehdet. Nuoria ja tuoreita lehtiä löytyy nyt hyvin. Maitohorsman kukintoja voi laittaa sekaan ja herkullista tulee! :) Näitä voi ja kannattaa kerätä&kuivata myös talvenvaralle!

Mulla on kans limatulppa irronnut nyt jo juhannuksesta lähtien.
Tänään neuvolassa oli alapaine 81 ja normaalisti ollut 71 ja 75 välillä..
Mut en mä silti usko, että tää käynnistyy ennen kun joskus 41+viikolla aikaisintaan :mad:

Takaisin